autoverhuur Kythera?
#1
Beste Allemaal,

Ik ga volgende week naar Kythera en wil graag met een huurauto het eiland verkennen. De reisorganisatie heeft mij wijsgemaakt dat zij de enige zijn die op het eiland huurauto's aanbieden, maar daar trap ik niet in.
Kent iemand een goede autoverhuurder op Kythera? Liefst in de buurt van Agia Pelagia.

Groet,
Job
Quote
#2
Kijk maar eens gauw op de site van Frank van Weerde. Pyrgoshouse.com. Hij verhuurt ook auto's!!!!
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#3
(11 April 2011, 13:17)mke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk maar eens gauw op de site van Frank van Weerde. Pyrgoshouse.com. Hij verhuurt ook auto's!!!!

Thx! Ik zag op de site dat hij verwijst naar
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en die heb ik net al een mailtje gestuurd. Dat zal dan wel de enige zijn (met website) denk ik..
Quote
#4
(11 April 2011, 12:53)Job schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Allemaal,

Ik ga volgende week naar Kythera en wil graag met een huurauto het eiland verkennen. De reisorganisatie heeft mij wijsgemaakt dat zij de enige zijn die op het eiland huurauto's aanbieden, maar daar trap ik niet in.
Kent iemand een goede autoverhuurder op Kythera? Liefst in de buurt van Agia Pelagia.

Groet,
Job
Job, leuk te horen dat je naar kythira gaat, er is een eigen prikbord over t eilandje met veel info, wetenswaardigheden etc etc
Quote
#5
kijk ook eens hier:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Of natuurlijk op de Kythira-Startpagina waarvan ik de beheerder goed ken ;)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#7
Panagiotis prima autverhuur ! Groetjes, Dirk
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Premiere 'Winter on Kythera' Ger 2 1.874 31 January 2018, 21:08
Laatste bericht: Marian55

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)