goedkoop vliegen naar Kreta en Athene
#1
De promoties van Jetairfly zijn er nu ook voor Kreta, in augustus € 50 pp enkele reis Brussel/Heraklion, de promo's van sept komen in augustus, dus goed opletten, terug is een ander verhaal en natuurlijk duurder of een andere maatschappij als je nergens een auto hebt staan, de vluchten Charleroi/Athene blijven spotgoedkoop tussen de €60en€80 pp retour in de maanden sept en okt, dus ook in de herfst vakantie. Ik zou zeggen doe je voordeel.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
De promoties van Jetair staan weer online, van april tot oktober bijna allemaal voor €100 pp. retour Charleroi Athene, de promo's naar Kreta volgen nog.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
weet niet of het hier al ergens gepasserd is. Vanaf volgende zomer direct van Schiphol > Sitia
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en verder klikken op de site, vindt je verdere informatie. Goedkoop kan je het echter niet noemen.....
Quote
#4
Had dit al gezien, alleen jammer tot nu toe een paar data in april en mei. geen vertrek- en aankomsttijden. kosten ruim 400 euro.

ik heb een vlucht nodig 22/4 heen en terug 3/6. Heb nog even de tijd, maar hoe langer ik wacht hoe duurder Transavia wordt.
Hoop dat er snel meerdere data komen bij Arke Fly.
Quote
#5
Goede avond 

De meeste van jullie weten dit misschien nog niet, maar Aegean gaat RECHTSTREEKS vliegen op AMSTERDAM - HERALKION v.v. en wel op de dinsdag en vrijdag.
Nu zit ik te wachten op een last minute van bv Jetair naar Brussel, die zijn er altijd omstreeks mei en juni voor € 49,99,  alleen zijn er nog geen tijden beschikbaar.
Uit ervaring weet ik dat er veel vluchten NA middernacht aankomen in Brussel, en dan heb je geen openbaar vervoer meer naar Nederland.
Nu zie ik dat je met Aegean vanaf Herhalkion vertrekt om 14.10 uur en ben je op Amsterdam om 17.00 uur,  mooie tijd, en terug aansluitend, op Kreta 22.15 uur.
Ja en wat is het mooiste,  Transavia naar ATHENE  € 80,--   Aegean naar Herhaklion € 72,--    Big Grin
Bagage moet je bij allebei extra bij betalen, maar voor dit geld, kan je bij geen ander vliegen...  moet je WEL al vroeg boeken, en niet vliegen betekend geld kwijt  Angry
Het is maar wat je wilt,  ik weet het, ga boeken  Big Grin
Quote
#6
Transavia had tot vorig jaar voor 7 euro pp per vlucht flex-mogelijkheid. Dat is afgeschaft maar men zou met iets "nieuws" komen. Tot nu toe niks gevonden. Wie weet het? Denk trouwens ook eens aan Thessaloniki als overstap- bestemming. Charleroi heeft voor ons als nadeel dat je er slecht met het openbaar vervoer kunt komen itt Schiphol en Zaventem
Quote
#7
En vind jij dat goedkoop @Dik  €152 zonder koffers enkele reis, dat betaal ik met koffer voor een retourtje met goed zoeken maar alleen als je flexibel bent met de datums en niet aan een bepaalde airport gebonden bent.
Heb nog even bij Corendon gekeken Heraklion Amsterdam retourtje €184 in juni zonder koffers, op Brussel en de Duitse airports gaan de koffers gratis mee.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
In 2015 5 vluchten per week Eindhoven - Athene ca.  140 euro  retour met transavia  
Quote
#9
......en dit is vanuit België

 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
goedkope vluchten binnen Griekenland met Olympic  



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
En hier nog één, zoëven gevonden van Heraklion op 14 mei naar Düsseldorf € 39,-- !!!!!!!!!!!
Denk dat het de eerste vlucht is die Rechtstreeks is en mooie tijden, 14.40 uur weg en dan ben je om 17.00 uur in Düsseldorf .
En dan kan je met de trein naar iedere bestemming in Nederland voor MAX. € 19,--
Doe je voordeel ermee, zeker interessant voor diegene die aan de grens wonen ,
Quote
#13
@machinist: hoe kom je aan die goedkope treinkaartjes dan?
Quote
#14
(25 November 2014, 09:41)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@machinist: hoe kom je aan die goedkope treinkaartjes dan?

Ik denk dat de machinist doelt op de dagkaarten van bijvoorbeeld Hema of Kruidvat waar je inderdaad erg voordelig een hele dag mee kunt 'treinen'.
Laatst had de Hema nog een kaart voor € 17,50 waar je een hele dag mee kon reizen in de daluren, en zelfs nog twee kinderen gratis mee kon nemen........

Wij maken geregeld gebruik van die aanbiedingen, scheelt behoorlijk t.o.v. de reguliere prijzen. Kwestie van de foldertjes goed in de gaten houden Wink
Quote
#15
Volgens mij zijn die treinkaartjes alleen geldig in NL. Van Düsseldorf naar het eerste NL station moet je dan een DB kaartje kopen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#16
Dames en Heren

Je boekt gewoon die treinkaartjes bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 international.nl Big Grin
Ik doe het al jaren, het hoogste bedrag dat je betaald is € 19,-- p.p.  enkele reis !
Je moet WEL opletten, deze kaartjes zijn pas 8 weken voor vertrek te boeken !
Dus hoe vroeger je boekt , des te meer kans heb je voor deze prijs.   Wink
Nog een voordeel is, dat je een vaste stoel hebt op het traject wat je boekt, dus wagon D, stoel 31  ofzo... boven je stoel staat dan je NAAM, en van waar naar waar.
Dus je hebt ALTIJD een zitplaats. je mag natuurlijk ook ergens anders gaan zitten in de zelfde klasse, zolang er dan geen naam boven staat. Rolleyes
Het enigste nadeel KAN zijn.... als je de pech hebt dat er geen NL machinist is met een Duits diploma, of een ICE treinstel dat NIET in Duitsland mag rijden, dan moet je net over de
grens WEER overstappen Angry maar daar staat een indentieke trein, dus je hoeft NIET te gaan zoeken naar je stoel, je loopt gewoon het perron over naar de zelfde deur  Tongue
Ga maar eens zoeken, Middelburg - Arnhem.... betaal je...   boekt dan bij Internaitonal naar Düsseldorf of Keulen,  dan is dat maar  € 19,--, is vaak genoeg op TV geweest deze reclame
Zelfs vanaf Utrecht is het maar  € 10, of 12 euro..
Heeft  niks met Hema of Kruidvat te maken, gewoon de NS,  dit is OOK interessant voor beursen of zo in Duitsland. Idea
Er zijn nu reisbureaus die je laten vliegen via Frankfurt, krijg je gratis treinkaartjes met de ICE naar Franfurt.
Dus doe je voordeel ermee,  ik reis vaak vanaf Roosendaal naar Düsseldorf of Brussel, alleen bij het eerste zit ik dan 1 uur langer in de trein, maar als de Vliegtickets veel goedkoper
zijn , waarom niet,  je bent toch altijd in de winter een hele dag onderweg, dus wat maakt dat éné uur extra in een warme trein nu uit ?
Niemand betaald mij tientallen euro's om stil te zitten , waar dan ook,  dat voordeel steek ik dan wel in mijn zak  Big Grin
Quote
#17
@machinist Bedankt voor de tip. Ik woon aan de rand van NL dus dan zou je zelfs als je ver moet in NL naar een Belgisch of Duits grensstation kunnen boeken voor de terugweg .... Ik ga het eens proberen.
Quote
#18
Jet air aanbieding  2015 Brussel - Thessaloníki 154.98 euro  retour , vluchtdagen maandag en vrijdag    
Quote
#19
Het kan nog goedkoper met Ryanair in januari bvb vanuit charleroi, net geen € 40 ticketje retour, één persoon. Niet op woensdag & zaterdag.
Quote
#20
(24 November 2014, 20:24)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En hier nog één,  zoëven gevonden van Heraklion  op 14 mei naar Düsseldorf € 39,--  !!!!!!!!!!!
Denk dat het de eerste vlucht is die Rechtstreeks is en mooie tijden, 14.40 uur weg en dan ben je om 17.00 uur in Düsseldorf .
En dan kan je met de trein naar iedere bestemming in Nederland voor MAX. € 19,--
Doe je voordeel ermee, zeker interessant voor diegene die aan de grens wonen ,

Deze aanbieding was maar heel kort op de site, al snel is de prijs omhoog gegaan naar €59,--  en wat ZIE ik nu weer, €  42,-- p.p. incl. belastingen en eten/drinken, excl. koffer Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vliegen van Kreta naar Karpathos Bowie 5 4.112 26 September 2016, 10:32
Laatste bericht: jjohn
  goedkoop ticket Heraklion Wie kan mij helpen? Nickman 5 4.506 23 September 2014, 10:45
Laatste bericht: Damiaatje
  vliegen naar Kreta Connie 17 12.428 10 July 2012, 13:20
Laatste bericht: El Greco
  Vliegen boeven de aarde. Leo en Sonja 2 2.409 05 March 2012, 22:27
Laatste bericht: Leo en Sonja
  goedkoop naar Kreta Arthur 0 2.644 04 March 2011, 16:49
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)