Foto impressie Griekenland van het gebied Epirus
#1
Video 
Voor degene die alvast in de vakantiestemming wil komen hierbij de link naar mijn webalbum Epirus:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&authkey=Gv1sRgCJW01JfwtJehfg&feat=directlink

Tevens de link naar foto's van Hotel Papaevangelou in Megalo Papingo / Zagoria / Epirus. Zeker een aanrader!!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&authkey=Gv1sRgCKrh9q3Luu_ZzAE&feat=directlink


Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#2
Mooie foto's! Nog even en we mogen het weer met eigen ogen gaan bekijken......:)
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Cyntia, wat een prachtige foto's!!!
Volgend jaar willen we eigenlijk eens richting Parga/Epirus nu ik deze foto's zie weet ik zeker dat ik het wil.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Naxos Cynthia 6 6.474 30 April 2015, 22:19
Laatste bericht: Corry
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Lesbos Cynthia 13 10.733 19 December 2012, 15:25
Laatste bericht: marn2zm
Video Foto impressie Griekenland van Athene Cynthia 1 2.825 19 July 2011, 18:26
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van Thessaloniki Cynthia 1 2.602 19 July 2011, 18:23
Laatste bericht: ger64
  Zagoria - een "vergeten" gebied Angeliki 13 9.689 17 July 2011, 16:11
Laatste bericht: Angeliki
Video Foto impressie Griekenland van het gebied Thracië Cynthia 1 2.680 13 July 2011, 07:54
Laatste bericht: Petra
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Skyros Cynthia 3 3.808 12 July 2011, 21:01
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van het eiland Kythira Cynthia 3 4.454 12 July 2011, 20:54
Laatste bericht: ger64
Video Foto impressie Griekenland van het gebied Macedonië Cynthia 1 2.994 12 July 2011, 15:15
Laatste bericht: IneT

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)