Wandelen op de sporaden
#1
28 augustus begint onze trip naar de Sporaden.
Heb er ontzettend veel zin in.

Nu ben ik op zoek naar wandelroutes je leest overal dat de routes goed en duidelijk worden aangegeven maar ik zou het leuk vinden om deze in NL aan te bekijken ed.

Ben al op vele eilanden geweest. Oa Kos, waar ik in NL al vele fiets en wandelroutes voor had gevonden.

Weet iemand een site waarop wandel cq fietsroutes te vinden zijn voor de Sporaden?

Met groet,

Ingeborg
Quote
#2
Ha Ingeborg,

Wij hebben in 2001 gewandeld op Skopolos met dit boekje:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als e-book te downloaden.

Veel plezier

Jan
Quote
#3
En op Alonissos kun je goed vooruit met de kaart van Anavasi, daar staan ook wandelroutes op. Ook staat er in mijn eerste reisverslag een paar wandelingen beschreven; hiervan heb ik een exemplaar geplaatst op deze site.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
Hier staan er enkele beschreven:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wandeltips sporaden zijn welkom corrys 3 9.826 26 December 2013, 08:17
Laatste bericht: AnnaHiking

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)