Een beetje licht in deze donkere tijden.
#1
Hé, even wakker worden, niet somberen.

Ik heb een beetje licht aan te bieden. Niet omdat ik afstand neem van ons geliefde Griekenland, integendeel, 3 weken Corfu augustus 2012 is al twee maanden geboekt.
Ik vind het soms gewoon zonde mooie dingen weg te gooien.
Vandaar voor de EERSTE liefhebber:

LYCHNARI (wie het niet kent hoort eigenlijk niet bij die bijna 700):
4 jaargangen - 2007 tot en met 2010 - compleet 20 nummers.
(vergoeding verzendkosten).

Hartelijke groet, Cor.
Quote
#2
Niemand? Dan toch maar oud papier.
Cor.
Quote
#3
(12 November 2011, 19:32)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Niemand? Dan toch maar oud papier.
Cor.

Nee Cor, niet weggooien hoor, geef het nog even de tijd. Waarschijnlijk zijn er best wel geïnteresserden die je berichtje nog niet gezien hebben.

Ger

Quote
#4
Ger, je hebt me door. Ik dacht even naar boven halen. Je gooit
€ 200,-- (;)) toch niet zomaar weg.
Gefeliciteerd Ger met die RUIM 700 liefhebbers. Jouw tijd en inzet mag niet worden onderschat, hou vast alsjeblieft, dank. Ik geniet dagelijks met volle teugen.
Groet, Cor.
Quote
#5
4 jaargangen maal 5 nummers is een flinke doos LYCHNARI's wat zal dat doen aan verzendkosten?
Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#6
Rien, even op de weegschaal, zonder verpakking 2700 gr.. Volgens TNT post van 0-10 kg € 6,75, krent. Deze laatste toevoeging is een grapje Big Grin.
Groet, Cor.
Quote
#7
Mijn vraag was ook stellend Tongue
Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#8
Heb even gekeken wat het richting Kreta kost, zatte €26,30 tot 5 kilo, dat is toch iets te veel van het goeie.dizzy
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Hoi Cor,

Ik zou ze graag willen ophalen bij je, kan dat ook?

gr. Annelies (Hoofddorp)
Quote
#10
Kijk, een "nieuweling", die Lychnari op zijn waarde weet te schatten. Volgens mij kan Hoofddorp niet ver bij mij vandaan zijn. Annelies, van harte gegund en ik stuur je een PBtje. Ik heb begrepen dat het een persoonlijk bericht is en dat we zo contact kunnen krijgen. Beste groet. Cor.
Quote
#11
(14 November 2011, 18:24)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk, een "nieuweling", die Lychnari op zijn waarde weet te schatten. Volgens mij kan Hoofddorp niet ver bij mij vandaan zijn. Annelies, van harte gegund en ik stuur je een PBtje. Ik heb begrepen dat het een persoonlijk bericht is en dat we zo contact kunnen krijgen. Beste groet. Cor.

Hoofddorp en NieuwVennep liggen zo goed als aan elkaar vast Tongue
Kom zelf orgineel uti de omgeving vandaar dat ik het weet Big Grin


Annelies veel plezzier ermee...
Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De realiteit in Griekenland is een beetje anders dan dat men ons wil doen geloven Ernst 21 7.814 28 April 2018, 14:35
Laatste bericht: metaxa
  Licht in de tunnel ....? Bart0riste 10 6.315 05 April 2013, 23:04
Laatste bericht: Cor Nieuw Vennep
  Het einde der tijden in GR? Aleko 13 8.471 25 February 2013, 13:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Beetje nat en koud Cornelius 2 2.615 14 February 2013, 18:29
Laatste bericht: Connie
  Griekse sfeer in moeilijk tijden Markos 10 6.818 16 February 2012, 00:44
Laatste bericht: El Greco
  Een beetje humor in deze donkere tijden Ger 13 9.560 12 November 2011, 09:07
Laatste bericht: Ger
  Donkere wolken boven Athene? Ger 1 2.680 19 June 2011, 10:28
Laatste bericht: Ger
  Rechtstreekse vluchten op normale tijden? Arnold 6 4.735 01 December 2010, 13:53
Laatste bericht: Arnold

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)