Grieksegids nieuws
Wie gaat er in februari naar Kos?
#1
Ik weet dat er helaas niet zo heel veel Kos gangers op dit forum reageren maar voor diegene die dat wel doen heb ik een vraagje. Wie gaat er in Februari of Maart naar Kos? Ik ben op zoek naar iemand die wat dozen voor mij zou kunnen meenemen. In februari hoop ik aan mijn winkeltje te gaan werken en nou heb ik hier en daar wel een offerte aangevraagd maar als er toch iemand die kant op gaat..... Ik heb natuurlijk de bedrijven van het forum al aangeschreven maar als er iemand is die gaat of je weet iemand die gaat dan zou ik daar graag mee in contact komen ( ik bedoel natuurlijk niet gratis...:) )

Groetjes Caroline
Quote
#2
Beste Caroline,
Wij gaan wel in het voorjaar naar Kos, maar ik kan niet aangeven wanneer, kan februari, maart of april worden. Als we nog plaats over hebben kunnen we je mischien helpen.

Groet helma
Quote
#3
Ik stuur mezelf wel eens een doos met post.nl > 20 kg > 42,30 euro

of een europallet ca 300 euro
Quote
#4
Bedankt Helma en Dick voor jullie reactie. @ Helma ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden. @ Dick goed om te weten en de prijs valt ook wel mee. Lijkt me een goeie optie omdat ik waarschijnlijk nooit grote partijen in een keer laat opsturen. Ik ga mij er eens in verdiepen.

Bedankt weer voor jullie reactie :)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie gaat met grote bus/bestelwagen terug naar NL TreinopStad 2 6.862 23 May 2015, 22:03
Laatste bericht: ATHL

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)