De Kythira Trektocht
#1
Aan alle wandelliefhebbers van Oríste!,

De Kythira Trektocht is een feit. Tijdens deze individuele wandelreis van negen dagen ontdek je het echte Kythira, van noord tot zuid.

De ongerepte natuur van Kythira, de verstilde en soms geheel verlaten dorpjes, de verrassende cultuur en de gastvrije eilandbewoners maken dat iedere dag een cadeautje is. Loop de Kythira Trektocht en kom geheel tot rust!

Klik voor meer informatie over de Kythira Trektocht op de link Pyrgos House, boven in de banner van dit Griekenland-forum, of op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel wandelplezier,

Frank
Pyrgos House
Quote
#2
Een echte aanrader dit eiland, een heerlijk eiland om naar toe te gaan.
Quote
#3
Ik kom zeker weer eens naar Kythira en zou dan graag de trektocht willen maken! Complimenten, ik weet dat dat veel werk is om uit te werken!
Twee jaar geleden op Kythira geweest en een paar wandelingen uit je boekje gemaakt, goed en duidelijk beschreven!

Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#4
Kalispera Berend,

Dank je wel voor je complimenten. Ik ben blij dat je, als ervaringsdeskundige met je eigen informatieve wandel-website, enthousiast bent.

Er gaat inderdaad veel tijd inzitten in het uitzetten van de wandelroutes, de beschrijvingen, het nalopen en controleren etcetera etcetera. Maar het is ontzettend fijn om te doen, vooral als je merkt hoe enthousiast de Kythirianen zelf ook reageren op de Kythira Trektocht.

Ik hoop van harte dat Kythira als wandeleiland wat beter op de kaart komt te staan.

Als je deze kant op komt, laat het me weten.

Veel groeten vanuit Kythira,

Frank

Quote
#5
Hallo Frank,

Dank je, ik zal het zeker laten weten!

Ik ben de website aan het veranderen want het is eigenlijk bedoeld om ook mijn eigen boekjes te promoten. Komende week komt het derde wandelboekje uit. Altijd spannend wanneer het van de drukker komt!

Grappig, ik heb laatst wat aantekeningen van mezelf nagelezen van 3 jaar geleden waarin ik had opgeschreven wat mijn plannen/dromen zijn voor de toekomst hier in Griekenland..er stond: wandelgidsen schrijven, oud huis opknappen, nieuwe lange afstandspad beschrijven. Tja..gaaf om te zien dat dat bij jouw in iedergeval gelukt is!

Mijn wandelgidsen gaan in iedergeval goed, het oude huis zit er voorlopig niet in maar de eerste plannen voor een nieuw lange afstandspad staan op papier en verder ben ik blij met de job als wandelgids!

Mocht je eens naar Kreta komen, laat het ook weten!


Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)