Auto huren Kreta
#1
In juni gaan wij 3 weken naar Agia Galini. Wij willen graag een auto huren voor in ieder geval een dag of 10. Via de hotelsite ben ik Eurocars-crete tegengekomen. Wie heeft er ervaring met of kent Eurocars-crete?
Wij hebben in Griekenland veel ervaring met Sunny cars, is handig vanwege zijn all inclusive product. vorig jaar heb ik via dit forum een goed betrouwbaar adres gekregen op Lesbos. Dus nu op zoek naar een goed betrouwbaar adres in de buurt van Agia Galini.

Groetjes Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Hoi onze gasten maken altijd gebruik van Kalamaki Rent Motors of van Oleander.
Beide bedrijven zijn gevestigd in Kalamaki .[ ong een half uurtje van Galini }
Zijn allebei erg goed en betrouwbaar, en leveren af als je dat wilt op het vliegveld.

Suc6 verder !

Groeten Sabine


famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Wij werken samen met bookanddrive (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Wij hebben hier tot op heden nog nooit klachten over gehad!

Gr KretaGriekenland
Quote
#4
Ik heb hier nog een aanvullende vraag op. Wij huurden de laatste paar jaar onze auto altijd bij creteholidays.net, waarbij we altijd kozen voor de grote SUV (sorento enzo). Voor komend jaar is deze auto bijna met 30% qua huurprijs gestegen. In plaats van 800 euro voor 15 dagen, vragen ze nu 1250 euro voor 15 dagen....
Heeft er nog iemand een tip waar wij een vergelijkbare auto kunnen huren, voor rond de 800 euro? Graag met de mogelijkheid om deze op te halen en terug te brengen op het vliegveld van Heraklion. Alvast bedankt.
Quote
#5
Lightbulb 
Kalipera Kretagangers !

De laatste drie jaar hebben we onze auto gehuurd bij : The Best Cars. Ze zijn gevestigd in Heraklion. Erg soepel, geweldig personeel en zeer scherpe prijzen. Ook wij hebben even gekeken naar de prijzen van 2012 en ook wij zijn behoorlijk geschrokken over de verhoogde huurprijzen ! (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)
Ook een mogelijkheid is :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Het voordeel van deze site is, dat ze plaatselijke verhuurbedrijven gebruiken. Ook al drie keer gedaan en is perfect bevallen !
Maar we denken niet, dat de lage prijzen van vorig jaar zullen worden gehaald......
Joop & Anneke
Quote
#6
Inmiddels heb ik van Crete-Holidays zelf bericht gehad, en hebben ze mij gevraagd om het bericht te rectificeren. Bij deze:
" Wij hebben ook dit jaar onze prijzen voor 2012 niet verhoogd, met uitzondering van 3,4 en 5 huurdagen in een gedeelte van het hoogseizoen. Onze basisprijs is voor de Sorento in het laagseizoen voor 14 huurdagen, net zoals in de jaren ervoor, nog steeds € 910,-."

En inderdaad als ik bij hen op de site zelf ga rekenen (ipv die man van mij Wink ) dan kom ik ook op dat bedrag uit. We blijven dan dus ook de auto bij hen huren, want hun service is wel heel goed. En de auto's zijn ook prima.
Quote
#7
Pfoei, da's veel geld voor een auto voor een dergelijke korte periode. Maar goed, jullie hebben dan ook een grote SUV. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik huur in de zomer (hoogseizoen) voor heeeeel veel minder geld voor vijf weken een auto!

Het is maar net wat het je waard is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Auto huren Pati 2 1.095 04 October 2023, 21:16
Laatste bericht: Albertina
  Auto huren op Kreta Bowie 28 16.294 27 September 2016, 10:23
Laatste bericht: El Greco
  Huren Kreta Henri 4 3.948 17 December 2014, 13:36
Laatste bericht: Kornelia
  Huis huren voor een maand op Kreta kretalover 2 2.912 28 March 2012, 17:43
Laatste bericht: kretalover

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)