even voorstellen: Chris
#1
Dacht, ik ga ook maar eens buurten. Ik ben dus Chris, kom al 20 jaar in Griekenland op allerlei plekken.Een aantal mensen van hier kennen me wel van het kreta-forum. De laatste jaren hebben we een vast verblijf op Kreta, in het mooiste gedeelte, de Apokoronas. ( Vamos)
Een paar keer per jaar tuf ik met mijn grote bestelbus heen en weer. Ik neem dan spullen mee voor ieder die dat wil. (uiteraard niet voor niks)
O ja, ik verkoop ook gebruikte kwaliteitskachels op kreta en biologische olijfolie in nederland en denemarken .
Quote
#2
welkom op het forum
ger en jose,ook 3 x per jaar op kreta
Quote
#3
Chris welkom op het forum

groeten ger
Quote
#4
Chris toch, ik dacht al die komt nooit, maar je hebt het toch gevonden. Welkom hier, we bellen nog, nu nog een paar Die Hards die hier wel lezen maar het niet toegeven.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
welkom hier Chris

Petra
Quote
#6
Hallo Chris, leuk je hier ook te zien. Misschien wil ik nog wat ruimte reserveren voor wat spullen als je weer deze kant op komt. Ik mail je als ik meer weet.
Groetjes uit zonnig Kournas (21 december en op het balkon 21 graden om 9.00 uur: de winter is echt begonnen)
Quote
#7
Hoi Chris
Welkom op dit leuke en gezellige forum
Leuke bijdrage over Kreta en zeker Vamos zijn natuurlijk welkom
Op deze wijze vorige keer een hoop ontdekt over Vamos en dit jaar ook naar dit heerlijke plaatsje geweest voor een zeer lekkere vakantie
Groeten janos
[Afbeelding: 262tzwm.jpg]

Quote
#8
Dank allen voor dit welkom. Leuke foto Janos, ik kom regelmatig langs deze plek. Vamos is bijzonder fotogeniek.
Quote
#9
Chris
Wat vraag je voor het vervoer van 2 matrassen van Maastricht naar Piraeus? E-mail me even
Quote
#10
@Els, hoe doe ik dat?
Quote
#11
Heel simpel @Chris, trouwens prettige feestdagen in Denemarken als je daar blijft. Je rijd gewoon langs Limburg laad die 2 matrassen in en neemt tevens 2 fietsen en nog andere dingen voor mij mee.
@Els pikt haar spullen aan de ferry op en ik haal mijn spullen weer in Vamos op, simpel toch.Cool
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
hoi Arthur, zoals jij het voorstelt is niet het probleem.Ik doelde meer op hoe ik een mail aan els kan sturen. Overigensook voor jou en Danka fijne kerst en gelukkig nieuw jaar. Ben overigens nu in Oslo.
Quote
#13
Chris
Als je mijn naam aanklikt kun je even later de optie kiezen om mij een mail te sturen. Zo heb ik jou er inmiddels 1tje gestuurd die waarschijnkijk bij je "persoonlijke berichten" staat Zie helemaal bovenaan.
Quote
#14
Hoi Chris,

ik ben even benieuwd, ga je nog steeds heen en weer met je bestelbon? 

Gia sou

Pilar
Quote
#15
Hallo Pilar, de bus is verkocht. Ik rij nu heel af en toe naar Nederland en terug met een camper, kan wel wat klein spul/dozen meenemen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)