Nieuwe rubriek: samen naar Griekenland
#41
(22 January 2016, 14:34)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 January 2016, 14:32)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 January 2016, 14:16)Tukkeroscar schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat ik jammer vind, is dat pakketreizen altijd voor 2 personen gelden.
Je kunt voor zo'n 200,- pp een week naar Kos, Corfu etc, maar je moet met zn tweeen zijn.

Ik ben niet zo'n speurneus, maar ik denk dat als je los gaat boeken (vlucht en acco) dat je het niet gaat redden met 200,-

Zijn er nog meer mensen die wel eens alleen naar Griekenland zijn geweest?
En zijn er nog mensen die een "maatje" zoeken?

Huh, Heb ik nog nooit gehoord.
En ik heb even de proef op de som genomen. En het is absoluut geen probleem om een pakketreis voor 1 persoon te boeken.

Jij kunt dus een complete reis voor 1 persoon boeken? Dan doe ik zeker wat fout??? 

Ik heb als voorbeeld een hotel op Samos gekozen bij TUI.nl.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ongeveer midden op de pagina staat een blauwe link: "wijzig uw reisgezelschap ....". Als je die aanklikt krijg een pop-up venster waar je het aantal personen kan aanpassen. Dus ook naar 1 volwassene.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Samen naar Griekenland Tukkeroscar 5 9.034 28 February 2014, 20:46
Laatste bericht: Tukkeroscar
  Samen naar Griekenland Filos 2 7.422 23 March 2013, 22:11
Laatste bericht: Filos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)