Even voorstellen: Mythos
#1
Kali Mera

Ik kom al vanaf '89 in Griekenland,elk jaar weer..
Al heel wat plekken gezien in griekenland..
Zelfs ook wat griekse lessen gevolgd,maar vloeiend spreken is nog niet gelukt....dan moet je er toch wonen..
Dit jaar,durfde we het nog niet aan om te boeken..
Ik vind het fijn dat ik dit forum gevonden heb...om zo een beetje op de hoogte te blijven...en ook de andere kant vh verhaal te horen..
Dan alleen de negatieve dingen..
En de raadsels waren ook prachtig.....heel veel kwamen mij bekend voor
Quote
#2
"Dit jaar durfden we het niet aan om te boeken" @mythos???
En waarom niet? Je komt al vanaf '89 in Griekenland. Je spreekt wat Grieks. Dan ken je het land toch best wel en weet je toch dat alle negatieve berichten voor 10.000 % overdreven zijn?
Waar is je gezonde verstand gebleven?
Quote
#3
Precies mijn reactie Els!

(13 June 2012, 08:39)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Dit jaar durfden we het niet aan om te boeken" @mythos???
En waarom niet? Je komt al vanaf '89 in Griekenland. Je spreekt wat Grieks. Dan ken je het land toch best wel en weet je toch dat alle negatieve berichten voor 10.000 % overdreven zijn?
Waar is je gezonde verstand gebleven?
Quote
#4
Dat begrijp ik ook nietHuh ik ben op dit moment op vakantie in Agia Galini op Kreta (gewoon geboekt in december). Het is hier heerlijk net als andere vakanties die wij in Griekenland hebben doorgebracht. Als toerist merk je niets,behalve misschien iets minder druk(helaas voor de Grieken). Maar ook hier gaat het leven door en probeert men het beste ervan te maken! Je bent in ieder geval van harte welkom en wordt nog steeds in de watten gelegd. lovegreece
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#5
NOGMAALS, STEUN GRIEKENLAND EN ..................GA!!!!!!!!!
Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#6
maar of je nu gaat of niet Mythos, welkom op dit forum!

Petra
Quote
#7
Ook van ons een zonnig warm welkom zonnetje
Quote
#8
(13 June 2012, 08:39)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Dit jaar durfden we het niet aan om te boeken" @mythos???
En waarom niet? Je komt al vanaf '89 in Griekenland. Je spreekt wat Grieks. Dan ken je het land toch best wel en weet je toch dat alle negatieve berichten voor 10.000 % overdreven zijn?
Waar is je gezonde verstand gebleven?

Alle negatieve berichten voor 10.000% overdreven?
Dus ook de bezuinigingen voor de Grieken zijn overdreven?
Waarom klagen ze dan zo?
Waarom is er een partij die tegen de bezuinigingen zijn? Overdreven?
Nou ik ben benieuwd de komende tijd........
Quote
#9
(14 June 2012, 12:37)visje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(13 June 2012, 08:39)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Dit jaar durfden we het niet aan om te boeken" @mythos???
En waarom niet? Je komt al vanaf '89 in Griekenland. Je spreekt wat Grieks. Dan ken je het land toch best wel en weet je toch dat alle negatieve berichten voor 10.000 % overdreven zijn?
Waar is je gezonde verstand gebleven?

Alle negatieve berichten voor 10.000% overdreven?
Dus ook de bezuinigingen voor de Grieken zijn overdreven?
Waarom klagen ze dan zo?
Waarom is er een partij die tegen de bezuinigingen zijn? Overdreven?
Nou ik ben benieuwd de komende tijd........

Natuurlijk zijn er bezuinigingen en wordt er geklaagd maar is dit een reden om geen vakantie naar Griekenland te boeken? Als je op vakantie kunt gaan en je houdt van Griekenland; ga dan juist nu je zo nodig bent. Gelukkig zie ik hier op Kreta wel toeristen maar ook hier wordt aangegeven dat het toerisme sterk is terug gelopen. Wij hebben een prima vakantie op dit moment en ondervinden geen last van een land in crisis, ook de pinautomaten geven gewoon geld.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#10
(14 June 2012, 12:37)visje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alle negatieve berichten voor 10.000% overdreven?
Dus ook de bezuinigingen voor de Grieken zijn overdreven?
Waarom klagen ze dan zo?
Waarom is er een partij die tegen de bezuinigingen zijn? Overdreven?
Nou ik ben benieuwd de komende tijd........

Als ik lees dat mensen in reisbureau's in Engeland, Duitsland en ook Nederland afgeraden wordt om naar Griekenland te gaan omwille van:
- constante onlusten en rellen
- geen Euro's meer te krijgen
- personen die aangevallen worden omdat ze Duitser of Nederlander zijn
- enz...
Dan noem ik dat ook negatieve berichtgeving die 10.000% overdreven is en....vooral onjuist.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
Dank jullie wel voor jullie welkom,
Ik snap ook wel dat sommige berichten overdreven zijn..maar er is toch wat aan de hand...en juist hier lees ik de andere kant van het verhaal..
Ik denk dat we uiteindelijk ook wel zullen gaan..
Ik moet er eigenlijk niet aan denken..om een jaar over te slaan..
groetjes van Mythos
Quote
#12
We hebben vanmorgen geboekt.;)

Het is toch Kefalonia geworden,Lixouri
15 September gaan we..2 weken.
groet
Quote
#13
Hallo Mythos,

Goede keuze Kefalonia, maar waarom Lixouri en geen Argostoli?
Daar heeft mijn goede vriend Panayis studio's "Kyknos"!!

Yassou,
Julia
Quote
#14
Ow wat leuk, Big Grin
ja waarom?
eerst leuk app.gezien....maar die was uiteindelijk vol geboekt...en dan heb je toch Lixouri in je hoofd.
Ik heb ook geen idee hoe Argostoli is?
Het eiland is nieuw voor ons...ik ben er nog niet geweest Cool
Maar we hebben er erg zin in....wat ik ...aan foto's heb gezien...ziet het er erg mooi uit
Quote
#15
Argostoli is de hoofdstad en erg levendig en ook 'n goede uitvalsbasis.
Het eiland is erg mooi, Assos, Fiskardo, Poros, Sami, mount Ainos en nog veel meer!!! Teveel voor één vakantie je zult zien dat je er graag nog 'n keer
terug komt!

Veel plezier,
Julia
Quote
#16
Wij waren dit jaar voor het eerst op Kefalonia en zijn verliefd geworden op dit wonderschone eiland.
Met weemoed bekijken we onze foto's en zijn zeker van plan nog eens terug te keren...
Alvast een hele fijne vakantie gewenst Mythos!
Quote
#17
goede avond,
al even geleden dat ik hier geweest, was...
Kefalonia was heerlijk, vorig jaar voor de 3e keer naar Stoupa geweest en
over 2 weken gaan we weer naar Stoupa :)
Quote
#18
(06 August 2014, 19:33)mythos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al even geleden dat ik hier geweest, was...
Kefalonia was heerlijk, vorig jaar voor de 3e keer naar Stoupa geweest en
over 2 weken gaan we weer naar Stoupa :)

Ach ja 'Mythos', 2 jaar niet op Oríste! geweest, dan heb je de komende tijd héél wat bij te lezen Big Grin

Welkom terug greeksmiley2

Enne, héél veel plezier in Stoupa; wij zijn er twee maanden geleden nog geweest. Geweldige plek en zéker voor herhaling vatbaar :)
zie ook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&pid=33768&highlight=kardamili#pid33768
Quote
#19
haha dank je ger,kan ik even neuzen..
vast ideeën voor volgend jaar doen....ik heb ook Pilion nog op me lijstje staan..

Ja Stoupa is ons terugkeer plekje..Heerlijk!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)