Griekenland naar kwartfinales EK
#1
Dankzij een 1-0 overwinning op Rusland heeft Griekenland zich geplaatst voor de kwartfinales van het EK Static Static

bravo
Quote
#2
Schitterend!!!
Vermoedelijk in de kwart finale tegen de Duitsers. Kunnen de Grieken gelijk "afrekenen" met de Duitsers....Tongue
Quote
#3
Heb het met spanning gevolgd, na de 0/1 was ik er al 80% zeker van dat ze zouden winnen. De Russen konden bijna geen vuist maken in de tweede helft vanwege hun vermoeidheid en de Grieken verdedigden heel goed, plus die vrije trap op de paal! Heerlijk genieten!!!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
YEAH!!!!!!!!!!!!!
Quote
#5
Geweldig. Zie waar voetballen met je hart toe leidt! Daar kunnen "onze" jongens nog een voorbeeld aan nemen!
Quote
#6
Gefeliciteerd Griekenland YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Quote
#7
Goed nieuws! greeksmiley2
Quote
#8
Geweldig gedaan.Worshippygoedgedaan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Deze banner kwam ik op de Griekse Gids tegen:

[Afbeelding: 599863_389883051046878_2042592514_n.jpg]
Quote
#10
na die twee andere matchen had ik gedacht dat het verfkt was maar nu mogen we onze droommatch spelen, vraag is of we wel kunnen winnen
Quote
#11
@ Trancemo6, natuurlijk kan dat Smile.....
Gisteren nog wat felicitaties gesmst met griekse vrienden en ik kreeg diverse reacties terug, met daarbij een hele mooie:

Miracles still happen........
Quote
#12
(17 June 2012, 16:53)trancemo6 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




na die twee andere matchen had ik gedacht dat het verfkt was maar nu mogen we onze droommatch spelen, vraag is of we wel kunnen winnen

Als ze net zo spelen als tegen de Russen, moet het heel goed te doen zijn om ook te winnen ;)

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#13
weet je wat pas echt mooi zou zijn? Winnen! en dan iedereen voor schut gezet met hun negativiteit over ons harde werk dat ze niet zien omdat we siesta houden. Als iedereen overal van 9 tot 14 en van 17 tot 22 zou werken 7 op 7 betekent dat de 70 uren werkweek... Om maar te zeggen misschien is er buiten toerisme niet zoveel te doen maar wat we doen doen we goed.
Quote
#14
(16 June 2012, 22:42)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dankzij een 1-0 overwinning op Rusland heeft Griekenland zich geplaatst voor de kwartfinales van het EK Static Static

bravo

Katsouranis: We gaan winnen van de Duitsers
18 juni, 2012

Kostas Katsouranis weet het zeker: Griekenland zal Duitsland verslaan in de kwartfinale van het EK. Met strafschoppen.

“Griekenland gaat door na strafschoppen. We zullen ze allemaal raak schieten, daarom hebben we die penalty’s in de vorige wedstrijden gemist”, grapte de middenvelder, die ook voorspelde dat de Grieken met 1-0 van Rusland zouden winnen.

“Ik weet niet hoe ver we kunnen komen, maar dit is heel belangrijk voor ons en het hele land”, zegt Katsouranis. “De spelers die in 2004 Europees kampioen werden, hebben hier aan bijgedragen. Zij hebben een fundament neergelegd waardoor wij aanwezig zijn op een groot toernooi.”

De Russische gedeputeerde Ivan Savvidis heeft de spelers een bonus van één miljoen euro in het vooruitzicht gesteld als ze de finale halen. Savvidis is van Griekse afkomst en is van plan een meerderheidsbelang te nemen in voetbalclub PAOK Saloniki.

Griekenland speelt op 22 juni in Gdansk de kwartfinale tegen Duitsland. De wedstrijd begint om 20.45 uur
.[/font]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)