Peiling: Uitslag Griekenland-Duitsland
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Griekenland wint
36.49%
27 36.49%
Duitsland wint
36.49%
27 36.49%
Gelijkspel, Griekenland wint na strafschoppen
21.62%
16 21.62%
Gelijkspel, Duitsland wint na strafschoppen
5.41%
4 5.41%
Totaal aantal stemmen: 74 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Poll: Uitslag Griekenland - Duitsland
#1
Aanstaande vrijdag is het zover:

Griekenland-Duitsland

Wat zal de uitslag zijn? Vul de peiling in :) (boven dit bericht)
Quote
#2
Het maakt me niet uit... als onze geliefde Griekjes maar winnen! tijdens hun ellende, verdienen ze dit ten zeerste en de vreugde en sfeer zal zeker voelbaar zijn!
Quote
#3
Vind ik ook, vandaag een regering, morgen naar de halve finale. Het zij ze gegund sirtaki sirtaki
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#4
Wij hopen op een sensatie van dit elftal,laat de griekse goden ons allen gezind zijn.
[Afbeelding: o8ut52.jpg] [Afbeelding: 21cb9ly.gif] Groet van Leo en Sonja.
Quote
#5
We zullen supporteren Static voor

[Afbeelding: 28wlqq.jpg]
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
leuk filmpje...(ik plak de code hierna en ik hoop dat het lukt)


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik hoop dat Griekenland wint. Mijn verstand zegt echter dat de Duitsers gewoon degelijk zullen spelen, zich het hoofd niet op hol laten brengen en zoals altijd winnen. Helaas.
Quote
#8
ook al zou wij verliezen wij hebben toch gewonnen, het gaat om het meedoen. en morgen avond zijn wij daar, anderen niet.
[Afbeelding: 2h2qy37.jpg]
Quote
#9
Het zou wat zijn wanneer Griekenland zou winnen, maar denk het niet. Morgenavond weten we het!
Quote
#10
@Kyriakis, je weet dat ik als oud trucker vroeger altijd al GR heb gepromoot nog voor alles begon, wat wel leuk was toen ze in 2004 kampioen werden en ik al jaren dat vlaggetje op de antenne en die grote achter het bed in de auto had.

[Afbeelding: 21j6qls.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Ik ga het morgenavond meebeleven op samos
Quote
#12
Dat ze in 2004 kampioen werden was toch ook al een wondertje dus waarom zou dat morgen niet kunnen? Deze overwinning zal extra zoet smaken en ik hoop dat samen met de grieken hier in het dorp mee te gaan maken Smile
Quote
#13
(21 June 2012, 15:08)maaren128 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ga het morgenavond meebeleven op samos

Ha wij óók! Vliegen jullie ook vrijdagochtend?
Quote
#14
Volgens de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




na 50 stemmen ziet het er toch wel hoopvol uit voor Griekenland:

21 leden denken dat Griekenland wint tegen 14 stemmen voor Duitsland.

15 mensen denken dat het een gelijkspel gaat waarvan er 14 denken dat Griekenland in de penaltyreeks te sterkste zal zijn tegen slechts één stemmer voor de "Mannschaft".

Dus staat het na 50 stemmen 35-15 in het voordeel van de Grieken.

Maar we zijn nog niet klaar met stemmen toch Blush
Méér dan 1100 leden en dan toch maar 50 stemmers, daar komen er toch hopelijk nog flink wat bij ;)
Quote
#15
Ik heb geen verstand van voetbal.
Een ding weet ik wel: ik wou dat ik op het dorpspleintje op Kreta kon kijken.
Geweldige sfeer altijd.

Toen 2 jaar geleden NL in de finale van het WK zat hadden ze zelfs een tafeltje met NL vlaggetjes voor ons klaargezet pal voor de TV.
We hebben nog nooit zo'n pret gehad tijdens een voetbalwedstrijd.
Oranje heeft toen verloren, maar ach....
Quote
#16
(21 June 2012, 15:19)Jota schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat ze in 2004 kampioen werden was toch ook al een wondertje dus waarom zou dat morgen niet kunnen? Deze overwinning zal extra zoet smaken en ik hoop dat samen met de grieken hier in het dorp mee te gaan maken Smile
De wonderen zijn inderdaad de wereld nog niet uit, moet lukken jongens!greeksmiley1
ook wij zitten gezellig in het dorp, en ohjee wat een feest gaat dat worden als ze winnen!!
Quote
#17
De Grieken hebben het voordeel dat veel van hun spelers in de Duitse Bundesliga uitkomen bij diverse clubs.
Deze spelers weten dus hoe de Duitsers spelen. Dit kan in het voordeel van Griekeland werken.
In ben echter toch bang dat ze het onderspit delven.
Maar vanavond werden wij uitgenodigd om verplicht op de Plateas van Kalyves te verschijnen morgenavond, om e.e.a. met de Grieken direct te kunnen zien.
Wat er ook gebeurd, het wordt zowiezo gezellig.
Willem
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#18
Het is een spelletje en die wint heeft gewonnen (wet van futbalhopolos en gelukolos).


Maar als het dan toch moet: ik ga voor die mannschaft van Frau Merkel!!

En voor eenieder een heerlijke voetbal avond toegewenst.
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#19
(21 June 2012, 22:07)De Haarlemse mug. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar vanavond werden wij uitgenodigd om verplicht op de Plateas van Kalyves te verschijnen morgenavond, om e.e.a. met de Grieken direct te kunnen zien.
Wat er ook gebeurd, het wordt zowiezo gezellig.
Willem

Nou Willem, als jij in Kalyves zit en ik in Kalyvia dan moet het lukken Smile
Quote
#20
Helaas kan ik de wedstrijd niet kijken maar ik hoop toch vuurwerk te horen aan het eind van de wedstrijd!
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
Ik denk dat Griekenland alleen een goede kans maakt als ze voor komen te staan. De verdediging is zeer stug van Griekenland dus daar zullen de Duitsers veel moeite mee hebben om doorheen te komen.
Quote
#22
De EK-match:

Voetbal... of eerder een beetje oorlog? :

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#23
Alleen al voor de sfeer zou je willen dat de Grieken winnen!
Quote
#24
[Afbeelding: x570hz.jpg]

[Afbeelding: 2vuyk2g.jpg]
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#25
Mijn voorspelling is al gespeeld:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#26
[Afbeelding: 2rhxod3.jpg]


En de Duitsers spreken over een HEIMspiel... dan nog in DANZIG i.p.v. in Gdansk... de Polen zullen het in dank afnemen

[Afbeelding: akyal4.jpg]
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#27
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






HuhHuh
Quote
#28
(22 June 2012, 10:23)Arnold schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik denk dat Griekenland alleen een goede kans maakt als ze voor komen te staan. De verdediging is zeer stug van Griekenland dus daar zullen de Duitsers veel moeite mee hebben om doorheen te komen.

Ja, dat hebben we gezien, game over.........
Kansloos.....
Quote
#29
[Afbeelding: Jammer.gif]
Quote
#30
Ik heb me ten zeerste zitten ergeren aan de uitspraken van de commentator, op Canvas (het tweede VRT-net) waar de match op uitgezonden werd. Hij liet geen enkele gelegenheid liggen om het Griekse elftal belachelijk te maken. Hij noemde het grootste wonder van de wedstrijd: dat de Grieken nog 2 goals konden maken.
Een commentator onwaardig!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#31
Dank aan Louloudi, voetbal kan toch nog leuk zijn! Big Grin

Voor wie het nog nog niet wist: De EU-ministers van Sport zijn in allerijl naar Polen gevlogen om een nieuwe crisis rond Griekenland te bezweren. Uit de gisteravond gepresenteerde cijfers blijkt dat het Griekse tekort inmiddels is opgelopen tot minstens drie punten.

Lees verder bij
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Groetjes van Tina, zelfverklaard podosfairohaterd, tevens allergisch voor groengekleurde tv-schermen.
Tina K. Noume's signatuur Schotel: Celestial Platinum | 0,27 | 2000 | Wedgwood | Bone China | Vaatwasmaschinebestendig. |
Quote
#32
(20 June 2012, 19:50)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij hopen op een sensatie van dit elftal,laat de griekse goden ons allen gezind zijn.
[Afbeelding: o8ut52.jpg] [Afbeelding: 21cb9ly.gif] Groet van Leo en Sonja.

Wij hadden er zo op gehoopt, zeker na de gelijkmaker, maar helaas Confused de Duitsers werden wel heel erg fanatiek. De Goden waren ons ditmaal niet zo gunstig gezind !

Gisteren waren wij even in Kleve (D) en daar stond een krant met als opschrift "Tjüsh Grieche" en natuurlijk gelijk weer reverend naar de crisis Angry .

Jammer heel erg jammer. Ze hebben hun best gedaan...

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)