Wijn uit Griekenland
#1
Ik hoorde bij de slijter dat er problemen zijn met de aanvoer van Griekse wijnen. Samos wijn hadden ze niet meer, Imygliko werd nog maar af en toe aangevoerd en ook de aanvoer van retsina levert problemen op.
Ik weet niet hoe dat komt, maar dat is ook weer niet erg handig dus!
Quote
#2
Dat ligt meer aan het beleid van de slijter denk ik. Wij hebben geen enkele probleem met de import hoor!

Mvg
Martin
Quote
#3
Gelukkig maar, alleen denk ik dat G & G toch wel een behoorlijke afnemer is!
Quote
#4
G&G is bij ons sowieso niet van de Griekse wijnen. Die worden altijd afgekraakt. Weet niet of dat algemeen beleid is, maar het valt mij echt op. Misschien kunnen ze het niet eens worden over de inkoopprijzen en dan onder het mom van slecht leveren dit aan de klant vertellen.
Quote
#5
Type "Griekse Wijnen" in je Google balkje en je komt bij een importeur waar ik mijn Griekse drankjes koop. Heerlijk en probleemloos!
Zojuist nog een Pilavas Ouzo door hem laten bezorgen. Moet je geproefd hebben zo zacht.
Quote
#6
(14 July 2012, 12:26)jjohn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Type "Griekse Wijnen" in je Google balkje en je komt bij een importeur waar ik mijn Griekse drankjes koop. Heerlijk en probleemloos!
Zojuist nog een Pilavas Ouzo door hem laten bezorgen. Moet je geproefd hebben zo zacht.

Dat is ook mijn favoriet, alleen jammer hier in de buurt slecht verkrijgbaar. Laatst meegenomen uit Paramitia Prevezis en die hadden alleen nog 1 liter flessen of kleiner.

Kali Spera,

Dick
Quote
#7
... net m'n 2 literfles Pilavas geleegd, gauw nieuwe bestellen op grieksewinkel.nl!
Quote
#8
Die gaan hard hè? Die 2 liter flessen.Big Grin
Quote
#9
(15 July 2012, 00:34)Petra schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




... net m'n 2 literfles Pilavas geleegd, gauw nieuwe bestellen op grieksewinkel.nl!

Ja ga me nog een beetje lekker zitten te maken ookBig Grin
Quote
#10
Voor de mensen die in de buurt van Belgisch Limburg wonen: zie even in de commerciële rubriek voor een aanbeveling van mij over Griekse wijn.
Quote
#11
@ JJohn: ja erg hard... was zomaar leeg
@ Beems: sorry, was meer de teleurstelling van ineens die bodem te zien... ;)
@ ElsR: helaas zit er iets in wijn waar ik ontzettend ziek van word, daar kun je me dus niet blij mee maken... en voor de andere specialiteiten woon ik helaas helemaal boven in het neusje van Noord-Holland beetje uit de route zeg maar...
Quote
#12
Njammie een vinsanto en een hatzimichalietje
Quote
#13
Dag,

Wie kan mij helpen aan de griekse wijn: ΑΜΠΕΛΗΣΙΟΥΣ?
Weet iemand of die in Nederland te koop is? Het is rose (maar volgens mij hebben ze meerdere wijnen met dezelfde naam).

Alvast bedankt
Quote
#14
Je bedoelt die halve liters in de bolle flesjes? 


Mvg
Martin
Quote
#15
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
@Tukkeroscar.
O.a bij onderstaand adres.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#17
Heel erg bedankt Cor!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Santorini wijn johan 4 2.139 30 July 2020, 05:44
Laatste bericht: Wim M
  Limnos gastronomie en wijn festival Patrick 0 1.284 21 June 2018, 12:57
Laatste bericht: Patrick
  Belgische ambassadrice Griekse wijn metaxa 1 1.715 20 May 2017, 17:22
Laatste bericht: Patrick
  Griekse wijn in niet-Griekse horeca martin 5 4.017 15 August 2012, 19:38
Laatste bericht: martin
  Griekse wijn martin 1 2.286 18 October 2010, 21:50
Laatste bericht: Louloudi

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)