Toch grappig, zeker voor ons onbekende eilandje Skiros!
#1
Een klein weekje terug zijn Robert de Niro (ik noem mezelf niet snel fan, maar wat een acteur!) en John Travolta (ook niet mis) een dagje op ons eiland geweest. Nikos kwam er pas vandaag mee. GRR!! Had ik het maar geweten, dan had ik misschien wel de stoute schoenen wel aangetrokken Wink). Hoe dan ook, ik weet precies waar ze gegeten, gezwommen en gedronken hebben. Ik kan er niets aandoen, maar word er gewoon vrolijk van. Dat terwijl ik juist niet zo lekker in mijn vel zat.

Een nicht van de moeder van Nikos (ook een jaar of 65) die een restaurant heeft weigerde haar zaakje in zijn geheel af te laten huren. Dit terwijl zij een door haar te noemen bedrag zo betaald zouden hebben. Zij vond dit echter niet fair tegenover haar vaste gasten. Ook daar moest ik weer smakelijk om lachen, want je zal deze acteurs toch maar min of meer je zaakje uitzetten. Ik zou mijn principes waarschijnlijk wel overboord hebben gegooid Wink).

Hier een linkje met wat foto's van Skiros op de achtergrond.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#2
Nikos heeft wat goed te maken.Tongue
Die nicht van je schoonmoeder mag ik wel.Big Grin
Quote
#3
Jaaaaaaaaaaaa dat vergat ik je te vragen! ik zag het een paar dagen geleden op het nieuws.....zucht.......was ik maar even op Skiros op dat moment Big Grin
Jammer dat jij ze niet hebt ontmoet!!
Quote
#4
dat ze dat willen. een hele restaurant afhuren voor hun zelf. eikels dat ze zijn. goed zo van de vrouw,die haar eigen gasten meer waardeer dan deze vips.
να της δωσεις ενα φιλακι της γιαγιας που τους εδιωξε.

δεν πουλαμε ρε !!
Quote
#5
Ieder positief nieuwtje dat de Grieken een steuntje in de rug kan geven is natuurlijk welkom, zeker als het zo 'n mooie reclame voor het land is. De celeberties vestigen de aandacht op zich, en op Griekenland. Dat yiayia weigerde haar gehele taverna af te laten huren door het gezelschap is super. Ze laat hiermee zien dat alle mensen gelijkwaardig aan elkaar zijn, dat zij niet zwicht voor het grote geld, en dat zij haar vaste gasten zeer waardeert. (Als zij haar taverna wel had laten afhuren was de kritiek vast niet mis geweest!) Sommige mensen denken nu eenmaal dat alles voor geld te koop is, en dergelijke mensen menen dan ook het recht te hebben om zich te misdragen. Zo werden niet alleen deze sterren op hun plek gezet, maar ik heb laatst ook gelezen dat een vliegtuigpassagier een of ander jeugdig sterretje op zijn onfatsoenlijke gedrag aansprak. Dat gedrag wordt kennelijk al vroeg aangemeten. Hulde aan yiayia en voor jou Roosmarijn: kop op!
Quote
#6
Ik zag ook foto's op Facebook voorbij komen van hun bezoek aan het museum van Manos Faltaits
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)