Grieks bier
@Harma,
Een omweg, google met de zoektermen xarma beer. Dan krijg je de google vermelding en onder de foto rechts staat een knop naar hun website.
@Chris, wat ik ook probeer ik word er telkens uitgegooid.
Heb het net met mijn telefoon gedaan en daar doet hij het wel. Ligt blijkbaar aan mijn tablet.

Mocht er iemand zijn die mij van alle 4 de soorten 1 flesje mee wil nemen naar NL en het mij dan toe wil sturen, graag!!
Weliswaar een oudere topic maar ik kwam deze afbeelding zojuist tegen met alle biermerken van Griekenland.
Ik ken er hooguit 6 zo op het eerste gezicht. En jullie?

[Afbeelding: w1u49d.jpg]
Ben geen kenner, maar weet wel dat wanneer ik een Mythos bestelde er afkeurend gereageerd werd.
Fix en Alfa was prima. Wat doe je dan? Je bent te gast.
Heel leuk Ger die kaart van Griekenland met hun bieren. Op het eerste zicht kan ik zo'n stuk of 8 uithalen die ik al gezien/gedronken heb.
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Bier van Ios brouwerij.

Iemand gehoord van Nissos bier? Gisteren gedronken,organisch bier en pilsner ook op de tap verkrijgbaar hier op Sifnos. Heerlijk bier.
Is de wijn op het eiland nu op, dat je nu aan het bier zit ?
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Deze twee smaken prima.

septem black.

Vooral de Nissos sprong er uit! Lekker stevig. Ook de Voreia mag er zijn.
Hier vond ik nog wat leuke info over Griekse bieren:

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks speciaal bier? john67 17 7.091 17 June 2015, 23:16
Laatste bericht: Kosta

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: famvandinter, 1 gast(en)

Jouw forum-permissies