Accommodaties met privé zwembad in Pilion?
#1
Wij willen graag een keer naar Pilion.
Volgens mij is op de Nederlendse markt Ross de enige aanbieder.
Die heeft geen accommodaties in het programma waar wij naar toe zouden willen.

Dus zouden we ervoor kiezen om zelf wat te regelen. Op de Peloponnesos heb je vrij veel villa's met een privé zwembad en eigenlijk bevalt ons dat uitstekend. Nu heb ik wat gegoogled maar ik kan op (of zeg je in?) Pilion weinig van dit soort accommodaties vinden. Wie heeft er nog tips voor sites waar ik nog zou kunnen kijken?
Voordat mensen met villa Ortansia en die andere aankomen uit het programma van Ross, die zijn echt belachelijk duur in verhouding tot wat we nu betalen op de Peloponnessos. Dat isdus geen optie.
Quote
#2
Beste Vito,

Er is ook een prikbord van Pilion, misschien dat je daar wat vindt? Maar houd er rekening mee dat Pilion, in verhouding, een duurdere regio is. Maar wel erg mooi.......
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#3
Wacht even rustig af Vito, er wonen enkele forumleden in Pilion; zij kunnen je vast wel tips geven als ze dit lezen. Ook weet ik dat er iemand in Pilion een woning te huur aanbiedt, ik heb 'm zojuist een PB'tje gestuurd met de vraag even te kijken of dat iets voor hem is. Je hoort er ongetwijfeld meer over.

Ger
Quote
#4
Beste Vito,

nou hebben we zelf een mooi plekje in Platanias (Zuidelijk deel van de Pilion) dat we soms ter beschikking stellen aan gasten, maar het huis is eenvoudig en er is geen zwembad. Ruimte genoeg in de grote tuin, maar het zou de sfeer van dit bijzondere plekje niet ten goede komen, bovendien is het strand op loopafstand.
Voor meer informatie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Leuke accomodatie in Platania met zwembad is eigenlijk alleen Charoula appartments, zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






met groet,
Alberto
Quote
#5
is dit wat voor jullie

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Alberto, leuk huis, precies wat mij aanstaat , maar vriend wil graag vaste internet verbinding. Zit er niet in?
Quote
#7
Blijkbaar is er dus echt weinig met zwembad in Pilion. Alberto, leuk huis maar idd, geen zwembad.

Ger, was degene die jij een PB had gestuurd Alberto of moet die persoon nog reageren?
Quote
#8
(15 August 2012, 06:33)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger, was degene die jij een PB had gestuurd Alberto of moet die persoon nog reageren?
@Vito: Was inderdaad Alberto
Quote
#9
Toch wat gevonden en het ziet er super leuk uit! Hopelijk is het in het echt net zo leuk.
Quote
#10
Hoi Vito,
Wat is het uiteindelijk geworden? Ook wij zijn op zoek naar accommodatie op Pilion, voor het najaar. We boeken altijd rechtstreeks, en zoeken iets wat rustiger is gelegen, maar dat we 's avonds wel te voet een taverna kunnen opzoeken.
Ben benieuwd wat het is geworden.
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)