plekje voor wat foto's
#1
zie deze net staan op mijn 'FB van het NU daar en ik krijg zo'n zin om daar nu te zitten met een glaasje wijn en gewoon genieten van het uitzicht.
Ik mis het zo!!!!
Ik mis het relaxte gevoel wat ik daar altijd heb.

[Afbeelding: 2gww6mu.jpg]
Quote
#2
Nou anders ik wel;) Nog ruim 10 maanden en dan weer genieten in Petragreeksmiley2. Duurt nog wel even...... Zucht
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Dit geeft ook een relaxed gevoel: ;)

[Afbeelding: 2repda9.jpg]

Brengt Griekenland weer even dichtbij.
Quote
#4
@Greece, ik denk dat wij in de eerste helft van juni daar gelukkig ook wel weer zijn. Duurt nog even maar wat in het vat zit enz.
@Corry momenteel weinig rust om te lezen maar ik ga mijn reader toch maar aanzetten en een glaasje rosé inschenken, goede tip.
Quote
#5
[Afbeelding: 2gxohvs.jpg]
Wat een mooi gezicht hé de zonsondergang .. en wat gaat het snel en wat veel veranderingen in 40 minuten tijd..
Deze foto;s heb ik op 22 'Mei gemaakt in Petra op het pleintje.. het terras naast het bakkertje..
Onze grote vriend (de beroemste hond van Petra) had daar geen geen ogen naar.. die keek liever constant naar onze bordjes :)

[Afbeelding: 2dgthj7.jpg] 18.41u [Afbeelding: 29mw45x.jpg] 18.45u [Afbeelding: 5dkt2d.jpg] 18.49u [Afbeelding: 2vwgzdx.jpg] 19.08 [Afbeelding: 2qb86du.jpg] 19.12u [Afbeelding: 2nbetkp.jpg] 19.14u [Afbeelding: 1z4z5f5.jpg] 19.16u [Afbeelding: 684u34.jpg]19.17u .... En 1 minuut later was de zon helemaal verdwenen..
Quote
#6
@Wilma, maar er liggen ook vaak lekkere dingen op de bordjes van de bakker;)
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#7
[Afbeelding: 24oo8bp.jpg]
crete mezes
Quote
#8
Wij hebben tientallen plekjes waar we graag wel weer eens willen zitten,waar we goede herinneringen aan hebben,op verschillende
eilanden alsook op het vaste land. Griekenland zit in ons bloed. HEERLIJK !!!!!!

Terasje in Mesta op Chios
[Afbeelding: i3876h.jpg]
Heerlijk s' avonds op het balcon naar de zee en de heuvels kijken\onder het genot van een ouzo (Omgeving Agio Gordis Corfu )
[Afbeelding: 3rocw.jpg]
omweersbui in Keri op Zakyntos
[Afbeelding: nucgj.jpg]
Ook deze familie kom je tegen op Karpathos
[Afbeelding: 2d6pt2v.jpg]
Quote
#9
Ik ben blij dat ik vanavond de griek in Schagen (noord holland) mag uitproberen, ben al helemaal in de stemming door de prachtige foto's!
Quote
#10
@Wilma is prachtig die zonsondergang hè en inderdaad gaat zo snel!!
Wie is die beroemdste hond, ken er veel, ze lijken allemaal erg op elkaar, weet echter niet welke deze is of van wie die is?

De andere foto's zijn ook prachtig ...................alleen staan ze nu in het Lesbosgedeelte :)
Quote
#11
@ Mariet , deze hond heb ik wel vaker op foto.s op Lesbos pagina;s gezien ;)

Mijn camera stond nog op Hollandse tijd ...dus het was een uurtje later dan de tijden die erbij staan ....
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)