Griekenland in 2013 gewoon doen !!!
#1
[Afbeelding: 211m4w9.png]

Mensen in Griekenland kijken uit naar gasten uit Nederland en België, in het bijzonder in het komende jaar 2013. Als u dit jaar uw twijfels had, om de vakantie in Griekenland door te brengen zult u door uw vrienden, die wel gingen gehoord hebben hoe fantastisch ze het hebben gehad. Als liefhebber van het Griekse vakantieland ben ik dan ook opgelucht, dat ondanks het negatieve beeld de vakantiegangers met goede indrukken zijn teruggekeerd. Alle Grieken waren uitermate vriendelijk. Kijkt u maar eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, u heeft zoveel mogelijkheden en laat u door niets weerhouden en ga gerust in 2013 op vakantie naar Griekenland. Griekenland in 2013 gewoon doen !!!
Quote
#2
@Anthony: Ben het van harte met je eens. Wij gaan ook zeker weer "investeren in de Griekse economie" in 2013. Tickets zijn al gekocht.
Quote
#3
Wij ook!!!
Matala, here we come!!!
Quote
#4
Ik ook we gaan weer naar kreta naar Rethymnon.
Probeer 2 x te gaan dit jaar kan niet wachten om terug te gaan naar de plaats waar ik graag wil zijn :)
Quote
#5
Wij ook, wij blijven vanaf volgend jaar zelfs permanent in Lefkada!!!!!!!
Quote
#6
Heel zeker.
Een maand Nea Makri van de zomer en tien dagen Kostitsi
in het najaar.
Quote
#7
En ook wij gaan, naar Kefalonia dit keer
Hebben ook veel reclame gemaakt voor Griekenland bij onze vrienden
Quote
#8
Wij gaan vanaf begin april tot eind oktober weer heerlijk naar ons huisje in de buurt van Kyparissia. We zijn net terug, maar het mag voor ons weer gauw april zijn.
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#9
wij gaan in mei 1 of 2 weken naar Kreta en in juli augustus 3 weken naar Samos goede vooruitzichten dus
en we laten de Grieken niet barsten
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#10
ook wij gaan weer in 2013 naar kreta als alles goe is rond de 7 weken in totaal
Quote
#11
Ook wij gaan gewoon weer naar Griekenland. Ik denk dat het inmiddels de 17de keer is.....
Wij gaan nu voor de 6de keer voor 2 weken naar Samos, Kokkari en onze kinderen gaan dit jaar ook 1 week mee.
Héérlijk!!!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#12
Helemaal mee eens. Ik heb afgelopen week geboekt voor Zakynthos en we hebben er nu al zin in. We moeten nog wel even wachten tot juli volgend jaar.
Quote
#13
Ja hoor wij gaan ook. 2 maanden geleden geboekt voor Lesbos. In maart nog een vakantie naar een ander "crisis" land, Spanje.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#14
Heerlijk om dit allemaal te lezen, dat jullie allemaal naar het prachtige en gastvrije Greece gaan.
Ik ben er nog niet over uit waar naar toe , maar dat wij gaan dat is zeker en natuurlijk GREECE

gr:Giannhs.
Quote
#15
Hebben jullie allemaal geen collega's en werkgevers waarbij de vakanties nog gepland en goedgekeurd moeten worden dat jullie allemaal al geboekt hebben?
Ik kan helaas nog niet boeken vanwege niet meewerkende werkgevers. Helaas, want ik heb iets ontzettend leuks gezien maar het risico dat ik uiteindelijk niet mag is te groot.
Quote
#16
wij zijn nu net terug vanuit Griekenland en gaan ook in 2013 zeker weer terug en zullen er in totaal ongeveer zo'n 12 weken in ons huisje verblijven. Wij kijken er nu al weer naar uit om te genieten van al het moois dat Griekenland te bieden heeft.

Vriendelijke groet, Kock en Hannie
Quote
#17
Voor het 24ste jaar.
Vliegtickets enkele weken terug al gekocht en vandaag al 2 appartementen bevestigd. Wordt na 2 jaar Peloponessos opnieuw eilandhoppen. Ditmaal in de Ionische zee van half mei tot half juni naar Lefkada, Ithaka en Kefalonia. zonnetjefotosmileysirtaki
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#18
@Kostitsi: Ach, Nea Makri .... Op mijn eerste trip naar Griekenland in 1980 verbleef ik in een hotel in het kleine slaperige plaatsje Nea Makri onder Marathon. Er waren een paar hotels en restaurantjes en een lief postkantoortje waar je je girobetaalkaarten kon inwisselen voor drachmes. Je kon met de bus naar Athene. Hoe is het daar inmiddels?
Quote
#19
(15 November 2012, 22:09)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hebben jullie allemaal geen collega's en werkgevers waarbij de vakanties nog gepland en goedgekeurd moeten worden dat jullie allemaal al geboekt hebben?
Ik kan helaas nog niet boeken vanwege niet meewerkende werkgevers. Helaas, want ik heb iets ontzettend leuks gezien maar het risico dat ik uiteindelijk niet mag is te groot.

Ik heb wel collega's en een werkgever maar direct na de grote schoolvakantie maak ik mijn planning en lever mijn vakantieaanvraag in.
Als ik dan na 2 weken niets gehoord heb ga ik ervan uit dat het goedgekeurd is en ga ik boeken...
Nu moet ik er wel bijmelden dat ik in de voorkeursgroep zit omdat ik schoolgaande kinderen heb.
Heb ook wel eens commentaar van collega's gehad van ja jij bent altijd de eerste maar zij zouden dat ook kunnen doen als ze zouden willen...
Ik heb in ieder geval vakantie aangevraagd en mijn vakantie naar Corfu geboekt Big Grin
Quote
#20
Bij ons geven ze pas half februari akkoord. Echt heel laat, want alle leuke accommdaties zijn dan al weg.

Iig gaan we volgend jaar zeker weer naar Griekenland en wij willen graag naar de Pilion.
Quote
#21
Voor ons uiteraard ook Griekenland: de 31e keer naar Rhodos. Wij verheugen ons enorm op twee weken in juni en twee weken in september!
Quote
#22
@ Els.
Het is nog steeds een klein stadje maar wel wat toeristischer geworden.
We hebben daar nog een heel klein en absoluut niet luxe optrekje heerlijk rustig op 50m vanaf de zee.Maar wat heb je nou aan luxe nodig in de zomer in Griekenland aan zee. Wel grappig want ik heb daar in 1980 mijn Griekse man ontmoet.
De crisis is daar ook duidelijk zichtbaar maar het toerisme bloeit daar duidelijk weer op.
Groetjes Kostitsi
Quote
#23
(16 November 2012, 09:19)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor ons uiteraard ook Griekenland: de 31e keer naar Rhodos. Wij verheugen ons enorm op twee weken in juni en twee weken in september!

Hier passen we ons geheel bij aan(juni 4 wkn), maar baas boven baasTongue
Vanaf 1979 al.....................elk jaar Rhodos (zuidoost kant)
Henk
Quote
#24
Zelfde scenario als Kock, in 2013 staat gepland om een drietal keer terug te keren naar ons huisje op Lesbos.
Ik kijk er al naar uit...
Quote
#25
Reeds geboekt voor het najaar naar Karpathos. In het voorjaar waarschijnlijk naar Rhodos.
Afgelopen najaar, met diverse vrienden, de beste Griekenland vakantie ooit genoten op Karpathos.
Quote
#26
Voor mij volgend jaar geen Kreta, wordt fietsen in Engeland.
Quote
#27
Jemig @Connie, is het zo erg met je?? ;)Rolleyes
Quote
#28
ja, heb dit jaar na 9 weken Kreta een e-fiets gekocht. Nu moet mijn spaarrekening even op adem komen, bovendien kan ik nog wel even teren op die 9 weken.
Quote
#29
Zou bijna ook al geboekt hebben voor de periode 28-6 tm 19-8 2013, zag het allemaal voor me heerlijk 6wk naar Greece, maar kan uiteindelijk nog niets boeken. Moet geopereerd worden en aan revalidatie kan het ook nog wel 4-6 mnd duren eer ik weer normaal en zonder hulpmiddel kan lopen


Zou ten zuiden van Athene gaan.

En balen dat ik nu toch doe Confused Confused

zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#30
@Connie
Is Engeland, in totaal, niet veel duurder dan Griekenland?
Quote
#31
ja, Vito, bij mij zijn er ook werkgever en collega's hoor. vakantieaanvragen voor de zomervakantie hebben we dit jaar allemaal voor 1 oktober doorgegeven. dan weet je waar je aan toe bent. het enige nadeel, geen spontane reisjes. alle schoolvakanties tot en met de zomervakantie zijn al strak ingepland.
Quote
#32
@John, het zal elkaar niet zoveel ontlopen en je kan het zo duur maken als je wilt. Die fietsvakantie is maar een paar weken, bovendien ga ik vrienden opzoeken. Eerlijk gezegd heb ik deze keer ook zin in 1 x iets anders, na jaren Kreta.
Quote
#33
Door slechte omstandigheden, gezondheid familie lid, en goede omstandigheden, bruiloft van nichtje in Spanje, dit jaar Griekenland over moeten slaan. Volgend jaar gaan we weer met onze camper. Jaren zijn we met de ferrie gegaan maar nu waarschijnlijk voor het eerst over land. Planning is via Thessaloniki, bezoek vriendin en familie, en Athene, idem, een rondje Peloponnesos. Op het lijstje staan o.a. Mycene, Messinia, Ilia. In Achaia Kalavrita en de ondergrondse meren bij Klitoria. Maar eigenlijk stranden we gewoon in mooie dorpjes en op verlaten strandjes met onze camper en komt er weinig terecht van de planning. Misschien halen we de Peloponnesos wel niet en moeten we ineens richting huis. Als jullie nog mooie plekjes weten waar we een nachtje met de camper kunnen komen staan? Laat het ons weten. Misschien wel naast jullie vakantie verblijf of huis hahaha. Drinken we samen een Ouzotje. Tot ziens in het onvolprezen Griekenland.
Ries's signatuur Gr, Ries

Reizend met een HYMER B544 Fiat Ducato iTDi 230
Quote
#34
Wij zijn al langer van plan om Griekenland met de camper te bezoeken, maar het is er nog niet van gekomen.
We hebben nu gepland om in begin april over land met de camper naar Griekenland te gaan.
We trekken er een paar maanden voor uit voor onze reis door Griekenland, we zien wel hoe ver we komen.
De bedoeling is om in Chalkidiki te beginnen en via wat toeristische highlights een rondje Griekenland te gaan maken.
We reizen vnl langs de kust, op een ekele keer na dan om bv Meteora, Delfi, Athene, Mycene , etc. te bezoeken.
We willen ook naar de Peleponessos, via de westkust weer naar boven.
We hebben al de nodige informatie verzameld over gedoogplaatsen om te overnachten.
Ergens in augustus, als het ondertussen niet te heet voor ons geworden is, willen we dan met de boot vanuit Igoumenitsa naar Italië .
Wat we wel een verontrustende ontwikkeling vinden is de opkomst en het optreden van de neofascisten van de Gouden Dageraad, zowel buiten als in het parlement.
We zien echter vooralsnog geen reden om van onze reis af te zien en verheugen ons er op.
Quote
#35
Alweer geheel tegen mijn gewoonte al dit jaar (voor)geboekt voor september 2013. Nog even afwachten of we de boeking bevestigd krijgen maar dat komt vast goed. Heel benieuwd naar Andros!
Quote
#36
"Gewoon" in september weer 4 weken West-Kreta!!!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gestoken door een zee-egel - wat te doen? Ger 11 7.280 15 June 2018, 14:23
Laatste bericht: Martino
  De realiteit in Griekenland is een beetje anders dan dat men ons wil doen geloven Ernst 21 7.927 28 April 2018, 14:35
Laatste bericht: metaxa
  jullie mening: doen of beter van niet? Erwin 27 14.685 17 September 2012, 18:52
Laatste bericht: Leo en Sonja
  Eerst hun huiswerk beter doen! Aleko 3 3.316 14 February 2012, 23:01
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Ik zie ze dat wel doen: elena2006 10 6.735 10 February 2012, 22:53
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Zullen de Grieken het dan toch weer doen? Alepoύ 3 4.208 11 March 2011, 09:00
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)