Grieksegids nieuws
Ryan air komt weer naar Kos&Rhodos
#1
Volgens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is er een deal met Ryanair ondertekend. Voor een periode van 2 jaar komt Ryanair weer naar Kos en Rhodos vanaf begin April tot en met eind Oktober.
Behalve veel toeristen zullen ook heel veel kleine middenstanders hier erg blij mee zijn.
Quote
#2
@nanny: Omdat?
Quote
#3
Op zich is het best goed nieuws. Alleen jammer dat Ryanair alleen maar wil vliegen als er betaald wordt.Gelukkig zijn ze van plan om een seizoen van normale lengte te vliegen en niet zo af en toe eens een paar weken niet. Het seizoen van 2014 kon eventueel 2 maanden verlengd worden.
Quote
#4
@Els , de toeristen om een goeie prijs en de middenstanders omdat er 'ander geld' binnen komt en in andere laatjes gaat. Dus geen 'all inclusief' mensen. Maar elke Ryan air klant gaat zelf een kamer,en brommer, auto, fiets huren. Daarna in een restaurrant iets eten of bij de mini market zijn boodschappen doen etc . Zeker in april en oktober, de zeg maar hier wat moeilijke maanden zorgden Ryan air vluchten ( ze beginnen met 16 vluchten per week als ik t goed heb) er voor dat vele kleine bedrijfjes de kassa een beetje gaat rinkelen.

@Rhodosliefhebber, ja dat is de werkwijze van Ryanair. Maar ik denk dat dit beter gaat werken voor de economie van de eilanden dan bijv een TUI zo'n soort van monopoliepositie te laten krijgen, en alleen maar massatoerisme te hebben.

@Rhodosliefhebber, ja dat is de werkwijze van Ryanair. Maar ik denk dat dit beter gaat werken voor de economie van de eilanden dan bijv een TUI zo'n soort van monopoliepositie te laten krijgen, en alleen maar massatoerisme te hebben.
Quote
#5
Nanny, het probleem is alleen dat andere vliegtuigmaatschappijen ook kunnen komen om betaald te worden. Waarom alleen Ryanair betalen en niet Tui, Transavia of welke andere maatschappij dan ook? Het is een beetje een "chantage" middel van Ryanair. Rhodos en Kos moeten beiden ieder jaar 125.000 euro betalen.
Quote
#6
Vanaf Charleroi (Brussels South) vliegt Ryanair op:

Corfu
Chania
Kos
Rhodos
Volos
Thessaloniki

Niettegenstaande enkele maanden terug al aangekondigd werd dat vanaf Charleroi ook op Preveza zou gevlogen worden is daar alsnog geen bevestiging van.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
@Maar zou het die 125.000 euro niet meer dan waard zijn? Ik weet het niet hoor maar hier hoor je dat de hotels en bedrijven inzamelingen hebben gehouden om dat geld bij elkaar te krijgen. Ik neem aan dat die liever een kamer aan een Ryanair toerist verhuren dan ik weet niet hoelang te wachten op het vaak magere bedrag dat ze van een touroperator krijgen. Van Ryanair krijg je de garantie dat je ....personen op bezoek krijgt.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ryan Air hogere prijzen? Arthur 38 8.316 08 October 2017, 09:30
Laatste bericht: Arthur
  Air Berlin overname door Alitalia siepke 4 3.921 18 April 2014, 12:56
Laatste bericht: Xandrios
  Wanneer vluchttabellen voor rechtstreekse vlucht naar Rhodos online? Judith 11 6.939 28 October 2013, 07:03
Laatste bericht: rhodosliefhebber
  Olympic Air schrapt ATH-AMS-ATH vanaf 25/03 Sylvia 70 55.992 23 October 2013, 19:07
Laatste bericht: Maraki
  Air Berlin - Adventskalender met kortingen Ger 2 2.820 09 December 2012, 21:40
Laatste bericht: xristina
  Charters Air Berlin 2013 ElsR 3 2.902 08 November 2012, 19:05
Laatste bericht: ger64
  Ryanair vanaf Weeze naar Rhodos Maria 4 4.490 02 March 2012, 17:52
Laatste bericht: chris

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)