lange termijn huren KRETA
#1
Rainbow 
Hallo,
ik wil in de toekomst ( ten vroegste vanaf 2014) iets huren voor langere termijn (3-6-9-12 maand) op Kreta. WIE kent er sites die dit aanbieden?
Vakantieverhuringen vindt men in overvloed, maar ik zoek dus woonverhuringen, natuurlijk wel gemeubeld en verder ingericht.
Particuliere aanbiedingen zijn ook welkom. Hoeft geen luxe te zijn, maar wel proper en toch nog enige moderne voorzieningen.
Alvast bedankt voor alle reakties.
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Misschien heb je hier wat aan.
Groet van Leo en Sonja.
Quote
#3
In welke omgeving zoek je iets, zomer en winter of alleen de zomer ivm met de verwarming, met of zonder tuin, afgelegen of ergens waar mensen wonen, hoog, laag, zeezicht,enz.
Zeg het maar, momenteel is er zoveel te huur dat je de huizen en app kunt uitzoeken voor weing geld.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Het huren van een appartement of huis is geen enkel probleem en dat kan je makkelijk zelf doen.

via een site die bemiddeld in de verhuur betaal je vaak veel te veel en ook nog eens provisie.

Er gaan over het hele eiland heen legio buitenlanders terug die of een huurhuis bewoonde of een eigen woning hebben die onverkoopbaar is op dit moment en graag willen verhuren.

Zo zijn wij tegen een woning aangelopen net buiten Pano Gouves op een pak weg drie honderd meter hoogte volledig vrij met een uitzicht op tot zelfs op Dia eiland.
De woning is 4 jaar oud heeft drie slaapkamers, woonkamer grote keuken badkamer en kantoortje.

buiten een zeer groot terras met uitzicht op zee dus met nog eens om het hele huis een stuk grond van ruim 2000 meter wat ook van de eigenaar is.
Op dit stuk grond staan 50 olijfbomen waarvan wij de opbrengst mogen behouden.
uiteraard moeten we het plukken en snoeien van de bomen zelf betalen.
De eigenaar is terug naar Engeland omdat de inkomsten hier weg waren gevallen en wil pas terug komen als hij gepensioneerd is.

Wij betalen 300 euro per maand plus uiteraard elektra en water, de onroerend goed belasting wordt door de eigenaar betaald.

we hebben samen met de eigenaar een verdomd goed contract in het Engels opgesteld, voor ons samen en daarnaast een standaard huurcontract voor de belastingdienst.
In het Engelse contract hebben we samen heel goed de rechten en plichten beschreven zodat er geen misverstanden zijn wie wat moet betalen en of onderhouden.

wij zijn alle twee zeer tevreden ik huur voor de komende jaren een schitterend huis voor onbepaalde tijd en hij heeft de zekerheid dat zijn huis bewoond is en onderhouden wordt.


Mijn advies is omdat je pas in 2014 wilt komen gewoon elke vakantie rustig om je heen kijken goed informeren en vooral geen haast hebben.
Quote
#5
(11 December 2012, 16:48)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In welke omgeving zoek je iets, zomer en winter of alleen de zomer ivm met de verwarming, met of zonder tuin, afgelegen of ergens waar mensen wonen, hoog, laag, zeezicht,enz.
Zeg het maar, momenteel is er zoveel te huur dat je de huizen en app kunt uitzoeken voor weing geld.

alles is welkom, maar voorkeur gaat uit naar de omgeving van Pitsidia/Matala/Kalamaki/Kamilari
zomer en winter
liefst ergens waar er nog mensen wonen
niet te hoog
tuin mag maar moet niet
zeezicht

Thnx
Quote
#6
(11 December 2012, 17:01)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het huren van een appartement of huis is geen enkel probleem en dat kan je makkelijk zelf doen.

via een site die bemiddeld in de verhuur betaal je vaak veel te veel en ook nog eens provisie.

Er gaan over het hele eiland heen legio buitenlanders terug die of een huurhuis bewoonde of een eigen woning hebben die onverkoopbaar is op dit moment en graag willen verhuren.

Zo zijn wij tegen een woning aangelopen net buiten Pano Gouves op een pak weg drie honderd meter hoogte volledig vrij met een uitzicht op tot zelfs op Dia eiland.
De woning is 4 jaar oud heeft drie slaapkamers, woonkamer grote keuken badkamer en kantoortje.

buiten een zeer groot terras met uitzicht op zee dus met nog eens om het hele huis een stuk grond van ruim 2000 meter wat ook van de eigenaar is.
Op dit stuk grond staan 50 olijfbomen waarvan wij de opbrengst mogen behouden.
uiteraard moeten we het plukken en snoeien van de bomen zelf betalen.
De eigenaar is terug naar Engeland omdat de inkomsten hier weg waren gevallen en wil pas terug komen als hij gepensioneerd is.

Wij betalen 300 euro per maand plus uiteraard elektra en water, de onroerend goed belasting wordt door de eigenaar betaald.

we hebben samen met de eigenaar een verdomd goed contract in het Engels opgesteld, voor ons samen en daarnaast een standaard huurcontract voor de belastingdienst.
In het Engelse contract hebben we samen heel goed de rechten en plichten beschreven zodat er geen misverstanden zijn wie wat moet betalen en of onderhouden.

wij zijn alle twee zeer tevreden ik huur voor de komende jaren een schitterend huis voor onbepaalde tijd en hij heeft de zekerheid dat zijn huis bewoond is en onderhouden wordt.


Mijn advies is omdat je pas in 2014 wilt komen gewoon elke vakantie rustig om je heen kijken goed informeren en vooral geen haast hebben.

zijn er geen sites waar particulieren op verhuren ?
Quote
#7
Mijn eigen (gemeubileerde) huisje kan voor langere tijd gehuurd worden, maar niet een heel jaar want ik ga er zelf regelmatig naar toe.
In 2014 ben ik met pensioen en kan dan wat langer in Kreta blijven. Maar waarschijnlijk niet langer dan 2 maanden.
Het is een klein huisje in Stavrohori, dus niet in de buurt van Matala, maar voor de zekerheid plaats ik deze reactie toch.
Het woonopp. is 24 m2.
Woonkamer met grote open haard, een keukenblok.
Badkamertje met minibad (105 cm als ik het goed heb), wc, wasbak.
Slaapkamer met 2 bedden , wasmachine.
Buitenruimte ongeveer 40 m2 . 1 olijfboom, 1 druif. Afgesloten van de openbare weg (een zandpaadje) door een muur met poort.
Inclusief alle kosten (energie, verzekering etc. ) € 10,- per persoon per dag,
bij huur langer dan 1 maand huurprijs nader overeen te komen.
Quote
#8
@Loes: bedankt vr deze info, ik kom er evtl later nog op terug
Quote
#9
Probeer ook deze site eens.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
@Arthur: bedankt vr de info .
Quote
#11
Hoi ik woon in Kamilari en heb daar veel contacten.
Als ik U kan helpen dan hoor ik het wel.
Vriendelijke Groet Marlon en Sabine
Quote
#12
@Marlon: bedankt voor je bericht, ik heb je een PB gestuurd
Quote
#13
@Marlon: ik heb je een email gestuurd, want mijn vorige PB is om de één of andere reden niet goed vertrokken, ik heb er in ieder geval geen bevestiging van gekregen !
Quote
#14
Op de plek waar je wilt gaan wonen eerst tijdelijk een appartementje of hotelletje huren. Dan gaan rondvragen in de buurt, in de kafenion, de minimarkt etc. Zo hebben wij het destijds ook gedaan, ging prima.
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#15
Ik sluit mij aan bij Berend.
Toen wij naar Kreta gingen emigreren, hebben wij eerst een pakketvakantie van 4 weken geboekt, en die 4 weken gebruikt om hier een appartement te vinden om te huren. De vliegreis terug hebben wij laten vervallen.
Ondertussen was onze huisraad per zeecontainer onderweg vanuit NL naar Kreta. (Heraklion).
Goed contact met de verhuizer gehouden waar onze spullen gebracht moesten worden.
Dat ging allemaal prima en wij wonen hier nu bijna 5 jaar.
Succes
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#16
Zo hebben wij het ook gedaan 3 jaar geleden, maar we wisten wel precies al waar we wel en niet wilden wonen, dat maakte het wat makkelijker.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#17
Kijk anders even op deze site...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#18
(22 December 2012, 15:55)mobilhome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk anders even op deze site...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





bedankt, maar ... : kan ik niks mee aanvangen
dit zijn weekprijzen
ik zoek iemand die wil verhuren per maand, en dus tegen andere prijzen héConfused
Quote
#19
(22 December 2012, 17:43)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(22 December 2012, 15:55)mobilhome schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk anders even op deze site...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





bedankt, maar ... : kan ik niks mee aanvangen
dit zijn weekprijzen
ik zoek iemand die wil verhuren per maand, en dus tegen andere prijzen héConfused

Als je hem contacteert,hij verhuurt ook permanent hoor...
Hij komt trouwens volgende week langs,kan ik het meteen eens vragen.
Deze mensen zijn ook belgen die daar een taverne hebben en kunnen je ook misschien helpen?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






groetjes

groetjes
mobilhome's signatuur Mutant HD51K  op Samsung 55" 4k led 
Clarktech/Xtrend ET9000 op multifeed (4 sats)
Triax 88 op Moteck 2100
Challenger Graphite 260 camper 
Amiko A4K sat voor de camper op Teleco smart
Quote
#20
@mobilhome: bedankt vr de info, ga ze contacteren
Quote
#21
Graag wensen we één van onze apts op jaarbasis te verhuren aan kreta liefhebbers en of gepensioneerden die van hun mooie dag willen genieten in het zonnige Kreta in Stalida. Het prachtige milde klimaat en het feit dat prijzen voor huur en nutsvoorzieningen heel wat lager zijn dan in België en Nederland is ideaal om hier te wonen.
Wij zijn rustig gelegen aan de Noordkust in Stalis of stalida zoals het ook genoemd is. Op slechts 125 m van de zee en strand promenade, in de buurt genoeg keus aan restaurants, typische taverna's, supermarktjes en souvenir shops. Het appartement biedt alle comfort en is bemeubeld,2 slaapkamers, volledig ingerichte keuken met electrische oven, frigo-vriesvak en zithoek, douche -wc.Centrale verwarming voor in de winter.wasmachine is voorzien zoals ook internet (wifi). Er is een balkon met mooi zicht op de bergen.
Stalis bevindt zich op 4 km van Malia en 3 km van Hersonissos. In Hersonissos is er tevens een modern medisch centrum met alle voorzieningen indien U daar nood aan heeft.
Voor inlichtingen stuur ons een mailtje
Wij bieden ook apts aan voor toeristen, neem een kijkje op onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





groetjes,
Benny
Quote
#22
Ook dit is een fijne website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je kan bij όλες η κατηγορίες filteren op huizen of appartementen enz.
Deze website is overigens voor geheel Griekenland.
Quote
#23
Hoi Allemaal,

Wij zijn op zoek naar een huisje te huren voor de langere termijn vanaf zo ongeveer november. Ik zag al dat er iemand was met veel contacten op Kamilari wat ons een zeer interessante optie lijkt.
Heeft er iemand tips of ideeen?

Groet Milja
Quote
#24
Zag vandaag een leuk huis in Gavalochori (Apokoronas) voor 380,00. Woonkamer, 2 slaapkamers, keuken, carport op 1000 m2 grond.
Mooi dorp, niet al te ver van zee en er zijn ook in De Winter voorzieningen.
Quote
#25
(13 December 2012, 11:51)De Haarlemse mug. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik sluit mij aan bij Berend.
Toen wij naar Kreta gingen emigreren, hebben wij eerst een pakketvakantie van 4 weken geboekt, en die 4 weken gebruikt om hier een appartement te vinden om te huren. De vliegreis terug hebben wij laten vervallen.
Ondertussen was onze huisraad per zeecontainer onderweg vanuit NL naar Kreta. (Heraklion).
Goed contact met de verhuizer gehouden waar onze spullen gebracht moesten worden.
Dat ging allemaal prima en wij wonen hier nu bijna 5 jaar.
Succes

Beste,

Na ongeveer 20 x op Kreta geweest te zijn, zijn we van plan geweest om daar iets te kopen. Na enige beraadslaging achteraf ( juist terug thuis in het koude Belgie) hebben we toch maar beslist om te proberen te huren voor een jaar om te zien en te voelen hoe het leven ginder is buiten de toeristische tijd (waar we zeker geen behoefte aan hebben) zon, rust en de zee zijn prioriteit trouwens! Kan iemand ons helpen om een deftig huisje te vinden op dit wonderbaarlijke eiland??? Dank bij voorbaat!!!

Groetjes Mario
Huh
Quote
#26
Ook ik ben op zoek naar woonruimte op Kreta,liefst in de omgeving van Rethimnon,van november voor gasten.r tot april,max huur per mnd 300 euro.
Ik moet er kunnen koken,douchen,het liefst met een open haard,1of 2 slaapkamers-1 voor mij en 1kamer voor mijn gasten.
Binnenkort heb ik mn AOW en wil ik overwinteren op Kreta,een boek schrijven en wat schilderen.
Wie weet wat?

Groeten uit Rotterdam,over een uur begint het hier te regenen.

JVW
Quote
#27
(16 October 2015, 13:24)dashboot2005 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ook ik ben op zoek naar woonruimte op Kreta,liefst in de omgeving van Rethimnon,van november voor gasten.r tot april,max huur per mnd 300 euro.
Ik moet er kunnen koken,douchen,het liefst met een open haard,1of 2 slaapkamers-1 voor mij en 1kamer voor mijn gasten.
Binnenkort heb ik mn AOW en wil ik overwinteren op Kreta,een boek schrijven en wat schilderen.
Wie weet wat?

Groeten uit Rotterdam,over een uur begint het hier te regenen.

JVW

ik zoek hetzelfde maar dan voor Zuid-Kreta, Messaravlakte en omgeving. Mires, Tympaki, Kalamaki, 1 slpkmr is voldoende, prijs max 300 euries. Cool
Quote
#28
ook ik ben opzoek naar een huisje op Kreta zuid Kreta ... matala en omgeving voor 2016
6 maanden.....

Huh iemand connecties of ideetjes
Quote
#29
Wij zijn op zoek naar een huurhuis voor het hele jaar in Kamilari of Sivas vanaf april/mei 2016.
We gaan verhuizen naar Kreta en zoeken een huis met een tuin liefst aan de rand van een van deze dorpen.
wie kan ons helpen?
Quote
#30
Hallo Kreta lovers,

Ik zoek voor vrienden een huis te huur voor langer termijn in omgeving Rethymnon.
Zij willen ook een huis kopen alleen nu kan dit nog niet.  Dodgy
 Het zou een huis kunnen zijn die zij daarna eventueel ook kunnen kopen.
Wensen: vrijstaand, minimaal 2 slaapkamers. Hoeft niet gemeubileerd te zijn.
Indien gemeubileerd hebben zij een opslag mogelijkheid nodig voor hun eigen spullen b.v. 3e slaapkamer, storeroom.
Wie weet er een opslagruimte voor deze spullen?
Graag nog voor de winter te huur.

Alvast bedankt,
Loutra
Quote
#31
Goede morgen Loutra

Het eenvoudigste is gewoon de site's van de makelaars te bekijken, er staat genoeg op. Big Grin

Niet alles is daarna te koop, maar ik denk als je eenmaal huurt en het bevalt, waarom zou je dan nog kopen  Huh

Anders gewoon een lokale krant kopen, daar staat veel in,  trouwens als je op straat loopt zie je overal advertentie's
op iedere openbare plek geplakt, zelfs bij een hoop winkels zie je deze hangen. Idea
Er is hier al eerder een link gezet over huurhuizen,   veel succes ermee. Tongue
Quote
#32
Hallo Machinist,
Bedankt voor je info.
Het lijkt makkelijk om een huis te huren maar zo werkt het helaas niet. Soms mag je het halve huis opknappen omdat de eigenaar het niet doet en de vorige bewoners: "na mij de zondvloed" bedacht hebben.  Ook hebben wij van onze ouders geleerd onderhoud te plegen en je omgeving niet te bevuilen en op te ruimen. Ja dan heb je soms toch wel even een teleurstelling te verwerken of veel werk en een lege spaarpot.
Natuurlijk zijn er huizen die wel "het"hebben waar je naar zoekt, maar dan ben je niet de enige en dus al verhuurd. 
We blijven zoeken en zo blijf je van de straat, maar dan zien we helaas de aanplakbiljetten niet van al die huizen die te huur zijn. 
We vervelen ons niet (ha).
Wat was het weer gezellig he? Daar beven op de berg?!
Groet,
loutra
Quote
#33
Wij zullen einde maart op Kreta aankomen en gaan op zoek naar een huurwoning in de omgeving van Chania, Akrotiri of Apokoronas. Als er iemand suggesties heeft, dan horen we die graag.
Quote
#34
Wat is dit onderwerp al lang actief zeg..

Maar eh, ja ik ben dus ook op zoek naar permanente woonruimte op Kreta.

Wij zijn een jong (half Grieks half NL) gezin, en willen ons vanaf oktober definitief vestigen op Kreta.

We wonen al drie jaar in Athene dus zijn goed bekend in Griekenland, maar nog niet zo bekend op Kreta.

We zijn van plan om in september naar Kreta te gaan om naar  woonruimte te zoeken, maar ik doe graag wat voorwerk en het zou  natuurlijk helemaal fantastisch zijn als ik al concrete plekken ken.

Wij zoeken 2+ slaapkamers, en betaalbare huurprijs (i.v.m. Grieks salaris). 

Niet in een stad en ook geen toeristisch oord. Het liefst op het zuidelijke deel van het eiland maar dat is geen must. Verder weinig wensen.

Iemand ideeën, tips?
Quote
#35
Hoi mevr. Ron,

Inmiddels wonen we al meer dan een jaar op het prachtige en gezellige Kreta. We wonen nu in Sivas, niet ver van Matala. Als ik zo jouw bericht lees is dit ook voor jullie een heerlijk plek. Ik zou zeggen: kom gezellig langs in oktober wellicht kunnen we iets voor jullie betekenen.
Quote
#36
Effe off-topic

Hallo Mignonne,

Juist gelezen dat jullie al een jaar in Sivas wonen.
Wij verblijven elk jaar een 3tal maanden, van jan tot eind maart, in Pitsidia en komen dan regelmatig in Sivas op restaurant(Favis)
Edgard
Quote
#37
Pitsidia is hier inderdaad heel dichtbij.
en in Sivas is alles open in de winter, dat was voor ons ook een belangrijke reden om hiervoor te kiezen.

Wellicht kunnen we in Januari een keer iets afspreken?
Quote
#38
Hoi Mignonne,

Wat leuk dat je zo snel reageert! Het lijkt me gezellig om in oktober langs te komen. Ik heb Sivas even op de kaart opgezocht. Qua locatie lijkt het me een fijne plek. In de zomer lijkt me er genoeg te beleven, hoe is het in de winter?
Zijn jullie vanuit Nederland naar Kreta verhuisd?
Quote
#39
Hallo, wij zoeken ook een huisje om te huren op lange termijn. Liefst niet te duur Ivm Grieks loon. Alle hulp is welkom. Grtjs

(02 July 2017, 22:17)Jurgenusky schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo, wij zoeken ook een huisje om te huren op lange termijn. Liefst niet te duur Ivm Grieks loon.regio koutoulafari/ chersonissos Alle hulp is welkom. Grtjs
Quote
#40
Is iemand geinterreseerd in een huurhuis in apokoronas rustige omgeving met geweldig uitzicht op zee en wil meubels in zeer goede staat en tuinmeubels 2 jaar oud en inventaris keuken over nemen? Wij gaan er uit voor iemand die dit wil.
kokino17's signatuur    Wish all your dreams are coming true
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zoek huisje te huur lange termijn regio Agia Galini Ellie69 4 2.047 12 May 2022, 09:22
Laatste bericht: Ellie69
  Langere termijn rentals Marcel@1 3 1.353 09 June 2021, 06:54
Laatste bericht: chris
  Langere termijn huis huren Griekenland mmsixdijkstra 28 3.603 25 August 2020, 21:09
Laatste bericht: vlagreco
  Te huur gevraagd Corfu lange termijn Angela65 0 849 08 August 2020, 15:05
Laatste bericht: Angela65
  Huis(-je) huren lange termijn zuidoost Kreta! Hannuz 1 3.207 22 April 2018, 15:21
Laatste bericht: Arthur
  lange termijn huur Sheila.M 27 17.614 04 September 2016, 11:23
Laatste bericht: Patrick
Wink Ik wil op lange termijn n huis(je) huren op Kreta Lousaki001 7 6.752 22 September 2015, 12:14
Laatste bericht: Arthur
  Lange termijn huren in Pillion Kala Nera Harley090 0 3.186 01 December 2014, 02:30
Laatste bericht: Harley090
Smile gezocht: huurhuis in/bij agia galini voor langere termijn blue heaven 7 6.526 14 July 2014, 17:57
Laatste bericht: Sophia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)