Website over Nederlandse / Vlaamse TV in Griekenland
#1
Lightbulb 
Op mijn website meer informatie hoe u Nederlandse en Vlaamse zenders in Griekenland kunt ontvangen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
Ger
Je openingspagina klopt niet meer: BVN is niet meer gratis via Canal Digital en Veronica is niet meer te ontvangen via Astra 1L. Lijkt wel of er steeds minder zenders op Astra 1L komen in plaats van de verwachting van een paar jaar geleden dat het er meer zouden worden .... Tot verdriet van mijn man missen we nu Finland -NL vanavond.
Overigens als je doorklikt na je openingspagina is de lijst verderop wel uptodate
Quote
#3
Dag Els,

Voor wat betreft BVN: die is wel degelijk nog steeds wereldwijd gratis te ontvangen hoor. Wordt op de Astra-satelliet weliswaar door Canal Digitaal gedistribueerd maar zonder enige codering. De zender is in Europa ook op de Hotbird (13.0 oost) -ook ongecodeerd- te ontvangen.

Veronica zit inderdaad weer op de Astra-1H. Ik heb de pagina inmiddels aangepast. Maar waarom moet je het voetballen dan missen? Tegenwoordig kan je op Samos toch ook gewoon de Astra-1H ontvangen?
Een tijdje geleden heb ik met Wick (je kent 'm vast wel) ook wat gecommuniceerd waarna hij vertelde dat hij ook de 1-H goed kon ontvangen op Samos......

Tip: de meeste Nederlandse zenders hebben inmiddels een HD-variant welke uitzenden op de Astra-3 positie op 23,5 graden oost. Het betreft een erg sterke satelliet die in geheel Griekenland (en zelfs ver daarbuiten) goed kan worden ontvangen. Uiteraard heb je daar wél een MPEG-4 (HD)-ontvanger voor nodig.



Quote
#4
We hebben geen HD-ontvanger; we vinden de kwaliteit van de "gewone" ontvangst prima. We hebben lang gehannest met het uitrichten dus we laten de schotel/LNB lekker op 19.2 graden staan. Op Astra1L zitten toch 95% van de zenders die we willen zien. En om nou voor een enkele voetbalwedstrijd een extra LNB te nemen... Of aan de schotel te gaan draaien...
Trouwens op je lijst zie ik geen Astra3 staan?
Quote
#5
(06 September 2011, 21:21)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Trouwens op je lijst zie ik geen Astra3 staan?

Klopt Els, ook dat heb ik meteen aangepast. Via de link kom je nu op een lijst van alle Nederlandse en Vlaamse zzenders op zowel 19,2 als 23,5.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Quote
#6
Ger Wij gaan toch maar overstappen op Hd-ontvangers ..... Nu zie ik in de lijst van Astra 3B Nederland 2 HD niet staan. Klopt dat of kijk ik verkeerd?
Quote
#7
(06 May 2014, 08:51)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nu zie ik in de lijst van Astra 3B Nederland 2 HD niet staan. Klopt dat of kijk ik verkeerd?

Ja hoor Els, hij staat er echt wel tussen. Kijk maar eens bij 11739 V (derde van onderen) ;)
Ger's signatuur "Imagine there's no countries, it isn't hard to do
Nothing to kill or die for, and no religion too
Imagine all the people living life in peace...

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope someday you'll join us, and the world will be as one........."

-John Lennon
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nederlandse radio teixo 5 7.214 07 August 2014, 10:51
Laatste bericht: Ger
  Vlaamse TV-zenders alleen nog HD van Canal Digitaal ElsR 2 5.484 26 April 2013, 20:00
Laatste bericht: ElsR
  Nederlandse TV Peloponessos, wat nu ? D_Magic 11 11.902 08 January 2012, 20:30
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)