Fodelianakis olijfolie                 
Bougatsa en andere lekkernijen in Amsterdam
#1
Ik vond dit stukje (in het Engels) geschreven door een Griek in NL wel de moeite waard en wellicht interessant (en smakelijk!) voor de Amsterdammers onder ons (en niet alleen voor hun!).

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
Leuk ADO, Bedankt voor de tip :)
Ik ben dan wel geen Amsterdammer , ik woon er maar 30 min vandaan....We zij bijna elk jaar wel een keer op het Waterlooplein te vinden ...Toch maar eens een bezoekje brengen daar, als we daar weer in de buurt zijn !
Quote
#3
wij weten het Ado. je hoef ons niet te plagen, weet je hoe ver is Amsterdam van uit Hoogeveen?? en hij bezorgt niet.
Quote
#4
Dank voor de tip! Deze Amsterdamse had er nog niet van gehoord en verheugt zich op haar eerste bezoek daar!
Quote
#5
@Tzimi, misschien kun je deze bellen? Tongue
[Afbeelding: 16lxuol.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)