Fodelianakis olijfolie                 
SAMOTHRAKI
#1
Heeft iemand ervaring met dit eiland? Wil daar komende zomer naar toe.
Alle tips over dorpen en appartementjes zijn welkom.
Dank alvast.
Quote
#2
Misschien heb je hier iets aan.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#3
via de site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is veel informatie te vinden.
Quote
#4
Ik ben in juni 2009 naar Samothraki geweest. Zat in Hotel Marina in Loutra. Erg harde matrassen maar mooie omgeving en heel vriendelijke mensen in het hotel. Het is een heel groen eiland met bossen, alleen soms erg veel vliegen en aardig wat slangen. Paar leuke dingen zijn:
-wandeling langs Fonias beek, niet doen als het veel geregend heeft, dan kan het gevaarlijk zijn.
-Paleopolis. Oud heiligdom, van meeste gebouwen is niet veel over maar wel heel mooie omgeving.
-Pachia Ammos, mooi strand in het oosten van het eiland, aan het einde van de weg.
-Chora, de hoofdstad met soms erg smalle straatjes.
Is wel aan te raden een auto te huren. Toen ik er in juni was stelde het openbaar vervoer niet zo veel voor en zal er met de crisis niet beter op zijn geworden.

Cors
Quote
#5
Dank je wel! Cors voor je reactie. Ik ga eens kijken naar dat Hotel.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Geiten eten Samothraki op Ger 5 3.911 08 October 2019, 19:06
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)