Grieksegids nieuws     
Flikkerend beeld op Alpha
#1
Beste mensen,

Gisteren nog eens naar Στην υγειά μας gekeken en wij hebben een raar fenomeen op Alpha.

Tijdens het programma niks aan de hand maar telkens in of na de reclame krijgen we een flikkerend beeld, dan moet ik even een zender hoger of lager kiezen en terug en dan is het weer in orde tot de volgende reclame, en nogmaals nooit tijdens het programma.

Komt dit iemand bekend voor?

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Merkwaardige storing Choreftis; in eerste instantie lijkt het me eerder een storing bij Apha dan in jouw receiver. Had je het alleen bij de reklameblokken van Στην υγειά μας of ook bij eerdere/latere programma's?
Ik heb gisteren niet gekeken maar Alpha staat nu al een poosje aan maar zowel in de uitzending zelf als in de reklameblokken niets vreemds kunnen ontdekken. Ik zal aanstaande zaterdag eens kijken.
Maar er is een grote kans dat het een tijdelijke storing in Griekenland betrof.
Quote
#3
(17 November 2013, 12:07)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Merkwaardige storing Choreftis; in eerste instantie lijkt het me eerder een storing bij Apha dan in jouw receiver. Had je het alleen bij de reklameblokken van Στην υγειά μας of ook bij eerdere/latere programma's?

We kijken nu niet elke dag op Alpha maar wel regelmatig naar RIK en daar is het niet.

Maar nu net tv op Alpha gezet om toch eens te vergelijken, eerste reclameblok voorbij en ja hoor flikkering. Ga het toch verder opvolgen.

Terloops mijn signaal is 80 % en kwaliteit is 60 % zou het daar nog iets mee te maken hebben, want het is nu nogal koud om op het ddak te kruipen.....

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#4
je bedoelt niet de flikkering die altijd zat in de intro van de programma?? zo als op de volgende film direct al op de eerste 4 seconden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(17 November 2013, 14:00)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




je bedoelt niet de flikkering die altijd zat in de intro van de programma?? zo als op de volgende film direct al op de eerste 4 seconden
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nee nee Tzimi, dat niet dat ken ik wel, maar het is effectief het programma zelf gans het beeld flikkert en ook vandaag een paar keer gezien en altijd tijdens of na de reclame.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#6
Laatste bevinding, ik heb het ook op Mega, dus misschien toch eens m'n schotel bijstellen? Huh
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
Al die zenders zijn hier op Kreta spatzuiver dus schotel inpakken en hierheen verhuizen Big Grin
Quote
#8
(17 November 2013, 16:13)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Laatste bevinding, ik heb het ook op Mega, dus misschien toch eens m'n schotel bijstellen? Huh

Lijkt me wel Chroreftis, met wat finetunen kan er altijd wat winst geboekt worden. Experimenteer ook even met de LNB-houder (LNB helemaal voorin/achterin de houder); elk procentje kan helpen, 3 oost is niet echt een sterke satelliet.
Blijft voor mij toch een raadsel waarom de storingen zich alleen voordoen tijdens commercial-breaks Huh
Quote
#9
(17 November 2013, 16:17)Cornelius schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Al die zenders zijn hier op Kreta spatzuiver dus schotel inpakken en hierheen verhuizen Big Grin

Big Grin
Quote
#10
Kan zelfs zonder schotel alle Griekse commerciele zenders ontvangen, heb een ouderwetste TV antenne op dak staan zoals ze vroeger overal in NL stonden en perfect beeld.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
(17 November 2013, 17:11)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Blijft voor mij toch een raadsel waarom de storingen zich alleen voordoen tijdens commercial-breaks Huh

Dat begrijp ik zelf ook niet het is heel opvallend, tijdens en direct na de break. Maar voor de bijstelling is het te frisjes....


(18 November 2013, 10:45)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kan zelfs zonder schotel alle Griekse commerciele zenders ontvangen, heb een ouderwetste TV antenne op dak staan zoals ze vroeger overal in NL stonden en perfect beeld.

Ja Arthur en dat mocht/mag nog een centimetertje verkeerd staan, maar die schotel moet juist staan anders is het noppes. Dodgy
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tip ! ALPHA TV nieuwe uitzendingen Bouboulina 1 5.699 09 November 2015, 16:25
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)