Grieksegids nieuws     
Griekse Taalles
#1
Bij Grecophile kunt u gebruik maken van de mogelijkheid tot het volgen van een cursus om de Griekse taal te leren, de geschiedenis verder te ontdekken of om van de cultuur te kunnen proeven.

Of u nu zakelijke interesses heeft in Griekenland, u zich wilt voorbereiden voor het staatsexamen Grieks, of u heeft vakantieplannen naar ons schitterende land en wilt u zich daarbij meer verstaanbaar maken? Neem dan contact met mij op voor de mogelijkheden.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Met vriendelijke groet en graag tot horens!
Quote
#2
Aan dergelijke prijzen, vrees ik dat er niet veel kandidaten zullen zijn!
Wow!
Quote
#3
Betreft individuele lessen voor € 15 per uur. Lijkt mij niet duur.
Quote
#4
inderdaad dat is zeker niet duur
Quote
#5
Volgens mijn bescheiden mening kan een taal best in (kleine) groep worden aangeleerd. Je leert van de fouten en uit de opmerkingen van anderen Conversatie is heel belangrijk.
Quote
#6
Voor privéles is dat zeker niet duur en ik heb met veel plezier samen met een vriendin tweewekelijks een uur les bij Kosmas.
Een bevlogen en goede leraar, die ik van harte kan aanbevelen voor iedereen die privéles of in een klein
groepje les op maat wil.
Quote
#7
Tweewekelijks één uurtje les... ik vrees dat je dan nog een tijdje bezig zal zijn om het Grieks onder de knie te krijgen. Ik heb gedurende vier jaar ettelijke uren per week gespendeerd en ben nog steeds volop bezig met de praktische toepassing ervan.
Quote
#8
(13 February 2014, 13:07)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tweewekelijks één uurtje les... ik vrees dat je dan nog een tijdje bezig zal zijn om het Grieks onder de knie te krijgen. Ik heb gedurende vier jaar ettelijke uren per week gespendeerd en ben nog steeds volop bezig met de praktische toepassing ervan.

Niet zo snel met je oordeel klaar staan Markos. Ik heb het A1 certificaat Nieuwgrieks voor anderstaligen van de Universiteit van Thessaloniki en doe in mei examen A2. Niet dat ik het uit hoef te leggen, maar dit is extra naast mijn andere lesuren, dus je hoeft mij niet uit te vertellen hoe moeilijk de Griekse taal is. En hier wou ik het maar bij laten.
Quote
#9
De reactie is niet als verwijt bedoeld, amai lange tenen... Laat maar zitten!
Quote
#10
Ik merk dat op sommige andere forum's ook. Heel veel mensen interpreteren bepaalde zaken verkeerd en voelen zich zéér snel aangevallen. Blijkt wel een "ziekte" te zijn.
Lange tenen...moet toch moeilijk lopen zijn zo in je dagelijkse leven. ;)
Quote
#11
Bedankt voor je steun, El Greco! Niet iedereen bedoelt het slecht, nie waar...
Quote
#12
Is nog eens een match Belziek - Olland. Wink
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  3x aanbieding voor Griekse taalles geldig tot 1 jan. Karidiès 2 2.437 30 December 2017, 11:55
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)