GR-fotos
#1
Tip uit 1 ander forum:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&view=article&id=418:where-is-this-place-gia-sou-hellas&catid=36:good-news&Itemid=54#channel=f143d2bfdc0e186&origin=http%3A%2F%2Fwww.e-fungus.gr
Johannes
Quote
#2
Prachtig!!
Quote
#3
Mooi !
Quote
#4
Geweldig !!!!!!
Quote
#5
Super....en mooie fotos hoor..
Quote
#6
Prachtige fotos!
Quote
#7
Wat mooi!
Hieruit blijkt maar weer eens goed hoe veelzijdig en afwisselend Griekenland is.
Quote
#8
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





foto's kreta ben er net mee bezig
Quote
#9
geweldig mooie foto's Grekup,
Quote
#10
heel mooie foto's
Quote
#11
Heel mooi!!
Quote
#12
Zoveel redenen om dus nergens anders hem te gaan, jammer dat het s winters geen zo'n zekere bestemming is.
Quote
#13

Waarom niet Vito, kijk eens wat een weertje deze week.


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[/quote]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#14
Mooi!, maar die waar bij staat Ithaka, ben ik benieuwd waar precies. Ik kan het niet plaatsen al is het lang geleden dat ik daar geweest ben.
Quote
#15
@Arthur, dat zijn aardige temperaturen maar liever zit ik in 25+ met zon en dat is toch niet echt een garantie in februari. ;)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)