Oldtimers in Griekenland
#41
@ Machinist: Al 10 jaar stationair op die plek? Wat heeft die wagen in zijn banden zitten dan? Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#42
(21 March 2014, 20:01)JohanV schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Machinist: Al 10 jaar stationair op die plek? Wat heeft die wagen in zijn banden zitten dan? Big Grin


Stikstof...
Quote
#43
Lache! Big Grin

Misschien blaast hij ze elke dag op?? Rolleyes
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#44
Dit oudje kwam ik onderweg naar Neochori (Messinia) tegen:

[Afbeelding: 312zkn8.jpg]
Quote
#45
Deze kwam ik met pasen op Evia tegen.[Afbeelding: eiqi39.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#46
Prima topic, zeg! Wilde eerst niet eens kijken (Tulpenrally, verkeerde blazers en dito vrouwenkapsels), maar herzie mijn vooringenomen
mening geheel.Hardstikke mooie draad! Bedankt voor de les!
Quote
#47
Wat een leuk topic. Kom het nu pas tegen. En als liefhebber van "oud ijzer" spreekt me dit wel aan. Leuke plaatjes. Alhoewel me die driewielertjes veelal doen denken aan Griekse vindingrijkheid. Mijn grote liefde zijn natuurlijk de oude VW's Wink Bedankt voor het posten.

Zal m'n best doen om deze zomer in Griekenland ook wat plaatjes van "oud ijzer" te schieten.

Greetzzz Bruja.
Quote
#48
Een maand geleden in het noorden van Zakynthos (Blue Caves) reutelend, rokend, veel herrie en stank. HEERLIJK!

[Afbeelding: 14acy7m.jpg]

In vol bedrijf. Ik word hier helemaal blij van.
Cor.
Quote
#49
Zie eveneens een andere (oudere) topic met óók veel mooie 'Golden Oldies':

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Helaas zijn er al flink wat Tinypic's verdwenen maar het blijft toch een leuke draad.
Quote
#50
(25 July 2014, 09:59)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een maand geleden in het noorden van Zakynthos (Blue Caves) reutelend, rokend, veel herrie en stank. HEERLIJK!

[Afbeelding: 14acy7m.jpg]

In vol bedrijf. Ik word hier helemaal blij van.
Cor.

En zoals alle Grieken midden op de weg, of haalde hij jou net in @Cor Big Grin
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#51
@Arthur. Dit is Zakynthos hè en geen Ammoudara Tongue. Eerlijk is eerlijk, hij stond links van de weg en wachtte keurig alle tegenliggers af en nam toen een aanloop. Dit is overigens een still uit mijn film, de herrie kon bij de foto niet bijgeplaatst.
Enne ..., ik ben niet te passeren. Nog zo flitsend Big Grin.
Cor.
Quote
#52
en deze "Willy" verdient óók nog enige aandacht......


[Afbeelding: 206n0pu.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#53
Even gemist, maar ik vind het altijd zo leuk om te zien.
Er komen er meer. Wedden?

[Afbeelding: 5349ro.jpg]
Quote
#54
Ik had er nog een.


[Afbeelding: 33ll8uu.jpg]
Quote
#55
En deze ook niet.

[Afbeelding: 2ahthed.jpg]
Quote
#56
Lesbos deze zomer Cool

[Afbeelding: 1115sty.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#57
Restant van Flowerpower?

[Afbeelding: 2m3fb5y.jpg]

Corfu 2012.
Quote
#58
Zakynthos augustus 2014
[Afbeelding: e023gw.jpg]
[Afbeelding: 33ej47n.jpg]

Lefkada september 2014
[Afbeelding: 29pdbp4.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#59
Vorige week bij het inrijden van Kissamos nog wat oudjes zien staan, waaronder deze bus.... denk een Mercedes  Huh
          
Quote
#60
Grappig, deze heb ik een maand geleden ook gefotografeerd, een Mercedes O3500 denk ik. Oud is ie.
Quote
#61
Nog een tip voor liefhebbers van oud spul.http://www.car.gr/classifieds/cars/search/
Ik zit zo voor bekende te zoeken naar vrachtauto"s,  aangezien er hier veel oude Nederlandse rondrijden staan er ook nog genoeg te koop.
Maar als ik zo bij de handelaren zit te zoeken, zie ik ook dat zij veel oude luxe auto's hebbben staan!!!
Quote
#62
afgelopen week even een paar dagen naar een ander ( bijna Grieks ) eiland geweest. nl. Cyprus
Met Ryanair die 2 x p.w. rechtstreeks vanaf Chania vliegt, duur 1 uur en 10 minuten, kan je al voor € 40,-- retourtje boeken  Big Grin
En daar rijdt nogal wat oud Engels spul  Arrow
[Afbeelding: ngd179.jpg]
Quote
#63
Deze oldtimer staat op Chios.
Quote
#64
lange levertijd voor mijn eendje...... en ik wilde alleen maar een houten-look dashboard  :)

[Afbeelding: am9oig.jpg]

[Afbeelding: fz694.jpg]




dan maar verder op de brommert......




[Afbeelding: 2cdbiu9.jpg]
Quote
#65
Deze kwam ik tegen op de weg van Spoa naar Olympos op Karpathos. Deze weg is een waar openluchtmuseum met "achtergelaten" werkvoertuigen.

[Afbeelding: 2uxxu7o.jpg]

[Afbeelding: 21jone1.jpg]

[Afbeelding: 2pqj3wm.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#66
Bijna een jaar geleden dat deze topic aangevuld werd met oude(re) voertuigen. Maar hier zijn er nog enkele.

Samos vorig jaar september

[Afbeelding: 33l1g6d.jpg]

Niet oud maar een 'miniatuur' versie voor de kleine quadliefhebber in Pythagorio.

[Afbeelding: 33bczec.jpg]

De brandweer van Ag. Kyrikos op Ikaria

[Afbeelding: kei87o.jpg][Afbeelding: 16axnxc.jpg]

En de lokale Ktel bus voor de route Ag. Kyrikos - Therma én ook schoolbus.

[Afbeelding: rho2u0.jpg]


Ook gezien op Ikaria

[Afbeelding: 2re179c.jpg]

En ook deze

[Afbeelding: 6p3gwh.jpg]

Drinkwaterbedeling op Fourni wordt met deze gedaan

[Afbeelding: 2vxqe1g.jpg]

Ook op Fourni: een quad met zonnescherm

[Afbeelding: e8ti1j.jpg]

Op Patmos

[Afbeelding: nn2x3t.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#67
Deze doet het nog regelmatig in't dorp: 

[Afbeelding: 1qfmz6.jpg]
Quote
#68
Deze staat bij iemand in de tuin. Big Grin

[Afbeelding: j81h85.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#69
......en deze van oorsprong knalrode Magirus-Deutz geniet ook al weer 'n tijdje van haar pensioen onder de Kretenzer zon!

[Afbeelding: jz8m5l.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)