Nieuwe kaart voor Apokoronas
#1
De afgelopen maanden hebben we weer hard gewerkt aan een paar nieuwe projecten, zo ook een nieuwe kaart voor de regio Apokoronas, Kreta. Het is een gedetailleerde kaart geworden (1:50.000) met veel extra informatie en we zijn er dan ook erg content mee! Op de achterkant van de kaart is in 6 verschillende talen een top 10 beschreven die de moeite waard zijn om in deze prachtige regio te bezoeken. Komende vrijdag kunnen we de eerste dozen ophalen en gaan we de winkels bevooraden. De kaart is dan ook via onze website te bestellen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





       

Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
He Berend, weer een mooi project! Leg je er een voor me opzij?
Quote
#3
Berend, is die kaart ook te koop in het winkeltje in Almyrida? Dan gaan we daar even heen zaterdag. Lijkt ons een leuke en informatieve kaart. Big Grin
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#4
Of zaterdag al lukt weet ik niet maar volgende week zeker in Almyrida bij Chrysalis en bij de Pear Tree.
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#5
Hoi Berend,

Is er ook een soortgelijke kaart van de regio rondom Plakias?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#6
Hallo Angeliki, Ik heb je ook een berichtje gestuurd. Er is inderdaad een goede (nieuwe) kaart beschikbaar van Plakias / Krankokastelo van Anavasi. Volgens mij ook te verkrijgen via bv reisboekhandel de zwerver.
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#7
Nog even over de kaart. Een kleine week vertraging.. de drukker heeft de achterkant van de kaart verkeerd om gedrukt, geen grapje! Zucht....gelukkig fout van de drukker...maar ze zijn weer van vooraf aan begonnen.. Even geduld nog!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#8
Wie weet of deze kaart nog goed verkrijgbaar is in Kalives? Zou er (net als het boekje) graag over beschikken als we daar zijn in september. Misschien ga ik ook nog wel even op zoek hier in Amsterdam Smile , waar we gelukkig twee geweldige winkels als bron voor de voorpret hebben.
Quote
#9
Hallo Ingrid,

De kaart en ook het boekje is te verkrijgen in kalives in het boekwinkeltje Pixidia tegenover het postkantoor. Wanneer je de kaart + boekje van te voren wil bestellen dan kan dat natuurlijk ook via onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Vriendelijke groeten vanuit zonnig Kreta!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#10
(28 August 2016, 11:01)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wie weet of deze kaart nog goed verkrijgbaar is in Kalives? Zou er (net als het boekje) graag over beschikken als we daar zijn in september. Misschien ga ik ook nog wel even op zoek hier in Amsterdam Smile , waar we gelukkig twee geweldige winkels als bron voor de voorpret hebben.


Goeiemiddag Ingrid,


Waar zitten deze 2 winkels in Amsterdam?Ga ik volgende week eens kijken
Groeten uit Rotterdam.
Quote
#11
Reisboekhandel Pied à Terre

Waneer deze winkel een kaart niet heeft, bestaat hij niet. Zit op de Overtoom in Amsterdam. Dat is op loopafstand van het Leidseplein.
Quote
#12
We komen over minder dan 3 weken, Berend. Gezien de tijd dat een ansichtkaart onderweg kan zijn, dacht ik het daar maar niet op aan te laten komen Smile. En dat winkeltje gaan we vast vinden, goed om de naam te hebben, dan ga ik ze gewoon daar kopen!
Quote
#13
En dan de winkels in Amsterdam:
Pied-a-tierre aan de Overtoom
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vooral deze winkel ken ik goed, ik word daar nooit teleurgesteld. Ze hebben er erg veel, ik vind daar vaak betere kaarten dan er in Griekenland in kleine dorpen te koop zijn. Beneden de reisgidsen, boven de kaarten.
en
Reisboekwinkel A La Carte op de Utrechtsestraat
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





hier ben ik eerlijk gezegd al een tijdje niet geweest.

< edit: zie nu dat Wim al antwoord gaf. We zijn het eens Smile >
Quote
#14
@Ingrid Natuurlijk zijn wij als Amsterdammers het hier over eens. Wat een heerlijke winkel.
Quote
#15
Hallo Ingrid en andere mensen van dit forum. Wij hebben vanmiddag deze kaart gekocht in Almyrida. Ze hebben hem vast ook bij de supermarkt de Pear Tree wij hebben hem gekocht bij een souvenirwinkeltje in Almyrida.  Ook al wonen wij al 8 jaar hier in Kalyves op de Apokoronas toch leuk om te hebben. Ziet er prachtig uit en altijd makkelijk om hem in de auto te hebben als je met vrienden of familie op pad gaat. Groeten vanaf een bijzonder warm Kalyves. zwaaivlag
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#16
(28 August 2016, 18:07)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En dan de winkels in Amsterdam:
Pied-a-tierre aan de Overtoom
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vooral deze winkel ken ik goed, ik word daar nooit teleurgesteld. Ze hebben er erg veel, ik vind daar vaak betere kaarten dan er in Griekenland in kleine dorpen te koop zijn. Beneden de reisgidsen, boven de kaarten.
en
Reisboekwinkel A La Carte op de Utrechtsestraat
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





hier ben ik eerlijk gezegd al een tijdje niet geweest.

< edit: zie nu dat Wim al antwoord gaf. We zijn het eens Smile >

Bedankt Ingrid en Wim
Quote
#17
(28 August 2016, 18:04)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




We komen over minder dan 3 weken, Berend. Gezien de tijd dat een ansichtkaart onderweg  kan zijn, dacht ik het daar maar niet op aan te laten komen Smile. En dat winkeltje gaan we vast vinden, goed om de naam te hebben, dan ga ik ze gewoon daar kopen!

Alvast een hele fijne vakantie toegewenst in September, mooie periode! Onze kaart en boekjes zijn (nog) niet te koop in de boekwinkels in Nederland. Tot nu toe alleen lokaal en via internet.

Groeten vanuit zonnig Kreta!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  "Apokoronas Our Home" Website met regionaal nieuws in het Engels. Buurman 2 1.469 02 August 2020, 22:02
Laatste bericht: Buurman
  Informatieve kaart Kreta Ger 1 2.258 30 March 2016, 16:49
Laatste bericht: Dirk
  Wat te doen in en rond de Apokoronas chris 0 1.675 31 July 2015, 20:40
Laatste bericht: chris
  Nederlandse sateliet TV (Canal Digitaal) mogelijk in Plaka, Apokoronas? PlakaJoe 3 2.808 18 November 2014, 15:56
Laatste bericht: PlakaJoe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)