Even voorstellen
#1
Na zo'n lange tijd hier al op dit forum te zitten lijkt het ons toch wel netjes om ons even voor te stellen.
Wij zijn Jan en Maria en wonen nu al 4 jaar in Griekenland. Na vele jaren overal in Griekenland op vakantie geweest te zijn belanden we in Parga. Dit beviel ons zo goed en zijn daar verschillende jaren op vakantie geweest. We werden verliefd op de omgeving en een droom was om ons daar te vestigen. Nadat ik gepensioneerd was hadden we ook meer tijd. Op een van de vakantie's in Parga konden we van een bekende uit Parga tijdelijk een huis huren en om het uit te proberen hoe het zou bevallen in Griekenland hadden we besloten om het 6 maanden te proberen. In 2009 zijn we dus voor 6 maanden naar Griekenland gegaan maar dit zijn er 8 geworden. Het was niet in Parga zelf maar zo'n 15 km er vandaan in een klein dorp. Dit beviel ons zo goed en omdat dit maar een tijdelijk verblijf was zijn we op zoek gegaan naar wat anders en gevonden in een dorp ernaast. Katavothra. In 2010 verhuist naar Katavothra. Inmiddels hier ingeburgerd en opgenomen in deze kleine gemeenschap.
We hebben er hier een groot grondstuk bij en inmiddels verbouwen wij hier onze eigen groente en fruit en wat niet mag ontbreken zijn de kippen. De omgeving is hier geweldig en aangezien ik van wandelen hou in de natuur kom ik niets te kort. Jammer dat er weinig hier op dit forum is over deze streek en dan met name Epirus. Een geweldige streek met vele mogelijkheden .
Zo nu weten jullie wat van ons en hoop nog lang te mogen genieten van dit forum.
Ger misschien lees je dit en ken je me nog. Ga zo verder we genieten hier van.
Jan en Maria
Quote
#2
welkom op dit mooie forum
Quote
#3
Welkom op dit gezellige forum.
En wat heerlijk om daar te wonen, als ik dat zo lees.
Griekenland heeft ook ons hart gestolen maar we werken nog alletwee, maar ooit.........hopen wij er er nog vaker op vakantie te gaan . Want ben je een dag terug van vakantie heb je alweer heimwee.

Groetjes Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#4
(11 August 2014, 21:59)odeprinsjes schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger misschien lees je dit en ken je me nog. Ga zo verder we genieten hier van.
Jan en Maria

Dag Jan en Maria,
Ook van mij (na ruim 4 jaar Big Grin ) natuurlijk een hartelijk welkom op Oríste!. Leuk dat jullie je hebben voorgesteld; altijd leuk om te lezen wie er achter een nickname 'schuil' gaat.
Jan, fris m'n geheugen eens op; hebben we elkaar ooit ontmoet in Parga? Ik ben ooit wel op visite geweest bij Cor(nelios) in Perdika, volgens mij hebben we toen mailcontact gehad m.b.t. het afstellen van een satellietschotel, of zit ik er naast?
Quote
#5
Hoi Ger.
Nee we hebben elkaar niet ontmoet in Parga maar inderdaad heb je me geholpen met de aanschaf van een receiver en geholpen om alles uit te richten. Werkt overigens perfect. Ja Cor uit Perdika ken ik ook ( wie niet trouwens ) Heb destijds ook wat wandelroutes die je beschikbaar stelde hier voor je gelopen en allemaal aangepast. Dit doe ik nog steeds maar er zijn ook al wat wandelingen bij gekomen. Zo af en toe wordt ik benaderd door een hostes van Sunweb om met mensen rondom het Kalodiki meer te wandelen en dat bevalt goed. Zo ben je weer een beetje op de hoogte.
Groetjes Jan
Quote
#6
Welokm hier odeprinsjes!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)