Grieksegids nieuws
Hallo allemaal
#1
Hallo allemaal,
Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik kijk nu al eventjes mee en heb hier en daar wat gepost.
In 2008 heb ik voor het eerst kennis gemaakt met Griekenland. Ik ben toen met een vriendin naar Kos geweest. Wij hebben toen ook een leuke Griekse vrouw leren kennen waar we inmiddels een leuke vriendschap mee hebben. We zijn mede daarom ook al 2 keer terug geweest, in 2009 en dit jaar. Daarnaast ben ik met mijn vriend nog een keer naar Kreta en 2 keer naar Samos geweest. 1 jaar kon ik niet naar Griekenland vanwege gezondheidsproblemen maar verder ben ik dus sinds die 1e keer dat mijn vriendin mij aangestoken heeft met haar Griekenlandliefde (zij komt er al sinds haar jeugd, heeft 2 seizoenen op Kreta gewerkt en jaren een Griekse vriend gehad) nog elk jaar terug geweest. En ik hoop dat er nog vele reizen zullen volgen.
Kos is mijn 1e liefde maar ik zou ook graag nog meer van Griekenland willen zien, op Samos heb ik ook hele leuke mensen leren kennen dus daar ga ik ook graag nog eens terug.
Ik fotografeer graag en in Griekenland kan ik mijn hart ophalen, de huisjes, de kerken en kloosters, de natuur. De mensen zijn ook superleuk. Ben gewoon verliefd geworden op Griekenland! Ik kan helaas maar 1 keer per jaar gaan en vind het daarom leuk om o.a. op dit forum het Griekenlandgevoel een beetje vast te houden.

Groetjes Debbie (Debs)
Quote
#2
γεια σou Debs,

fijn dat je je even voorstelt, maakt het allemaal net wat minder anoniem.

ook ik ben vele jaren en vakanties geleden besmet geraakt met het Griekenlandvirus. Als ze mij ooit vragen of ik nooit ergens anders op vakantie zou willen moeten ze me bijna reanimeren, en als ik dan weer bij kennis ben vraag ik: waar dan? Wink

Veel plezier op Oriste en wellicht doet een goed voorbeeld volgen?
Quote
#3
Dag Debbie,

Wat leuk dat je je even voorstelt zodat we kunnen zien wie er achter 'Debs' schuil gaat :)
Dat Griekenlandvirus toch; er is blijkbaar niets tegen bestand en als je het eenmaal hebt opgelopen, berg je dan maar Big Grin

Je schrijft al een poosje mee op Oríste maar daarom niet minder een:

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]

Welkom bij de club ;)
Quote
#4
Veel (lees)plezier op Oriste en in Griekenland natuurlijk.
Quote
#5
Hoi Debbie

Welkom op dit leuke forum
Ook wij zijn met het Griekenlandvirus besmet.
Je komt er nooit meer vanaf, maar waarom zou je ook
Een keer paar jaar kunnen wij op dit moment ook maar de voorpret via b.v. dit forum, het zoeken naar de volgende bestemming en ook het contact na de vakantie met nieuwe Griekse kennissen maakt dat het weer snel zo ver is.

Veel plezier hier
Quote
#6
Hallo mede-Griekenlandfan,

Geniet van alle informatie en foto's op dit leuke forum!
Doe ik ook dagelijks...
Quote
#7
Welkom hier Debbie!
We hebben hier allemaal last van dat virus, dus schaam je niet Wink
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even hallo zeggen Balituin 5 1.924 28 July 2022, 15:13
Laatste bericht: Epirus
  Hallo yana 5 6.053 21 March 2018, 12:31
Laatste bericht: Computer Boy
  Hallo, hier ben ik! IngridJG 2 5.296 19 August 2016, 15:54
Laatste bericht: Ger
  Hallo allemaal! Caduceus 12 9.133 05 May 2014, 09:24
Laatste bericht: Petra
  hallo, ik ben Mar Mar.koning 21 15.986 09 March 2014, 21:57
Laatste bericht: Mar.koning
  Yassas allemaal! Pippelientje 10 5.710 20 August 2013, 14:21
Laatste bericht: Petra
  Hallo allemaal Miek 5 3.990 01 August 2012, 14:53
Laatste bericht: Lootje
Music Hallo iedereen Bob Rempetis 12 8.009 30 July 2012, 22:53
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Hallo allemaal desillies 19 13.101 09 July 2012, 10:29
Laatste bericht: greece67
  Hallo, kalos sas brika Frieda 13 8.252 23 March 2012, 21:06
Laatste bericht: TreinopStad

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)