Verhuizen vanuit Griekenland.
#1
In het najaar heb ik een kleine inboedel te verhuizen vanuit Thessaloniki naar Dordrecht. Hoe kan ik dat het beste laten doen? Als ik google zie ik uitsluitend sites die betrekking hebben op het verhuizen naar Griekenland, maar ik moet in tegengestelde richting. Zijn er Nederlandse bedrijven die dat voor mij kunnen verzorgen, of moet ik het door een Grieks laten doen en hoe gaat dat dan in zijn werk? Vanuit Nederland kom ik daar niet achter.
Quote
#2
Dag Kees,

Misschien moet je even contact opnemen met Paul; hij is op Oríste beter bekend onder de nickname ADO. Hij woonde voorheen in Athene maar woont en werkt nu (als ik het goed begrijp) in Vianen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Daarnaast hebben we uiteraard ook forumlid Chris die regelmatige transporten van en naar Nederland (meestal vanuit/naar Kreta dacht ik) regelt. Ook hem zou je een PB'tje kunnen sturen........
Quote
#3
Dank je, ik zal contact opnemen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  inboedel verhuizen naar griekenland reggie 17 8.468 07 December 2017, 16:47
Laatste bericht: reggie
  inboedel verhuizen naar Ahtene zaaraia 1 6.495 02 June 2015, 11:28
Laatste bericht: Damiaatje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)