Griekse Selfies
#1
Ook Oríste! gaat met z'n tijd mee Big Grin
Heb jij een leuke selfie van jezelf op een mooie Griekse locatie danwel in een Griekse sfeer elders (dat mag zowel in Griekenland zelf als in een 'Griekse' omgeving buiten Griekenland) plaats 'm hier!

Helaas kan ik deze keer het spits niet afbijten omdat het nog even duurt voordat ik die kant opga ;) ; wordt dus vervolgd :)
Quote
#2
[Afbeelding: elzjb.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Tja, ik was al bang dat we nu toch wel erg (misschien wel té) modern beginnen te worden op Oríste! Big Grin
Toch maar even, voor alle duidelijkheid, de definitie van het begrip 'Selfie':
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Haha, ik heb wel een leuke selfie op de oranje quad op Zakynthos maar geen idee hoe te plaatsen vanaf mijn telefoon. Zo erg ga ik nu ook weer niet met de tijd mee :))
Wel een leuk idee, Ger.
Quote
#5
Leuk idee Ger! Nu hou ik de selfies meestal voor mezelf, maar vooruit, eentje van 5 jaar geleden dan om hier de spits af te bijten ;). Een selfie op Kefalonia...
[Afbeelding: 29bfr45.jpg]
Quote
#6
(28 August 2014, 17:21)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar geen idee hoe te plaatsen vanaf mijn telefoon. Zo erg ga ik nu ook weer niet met de tijd mee :))

Nee Vito, dáár trappen we dus niet meer in anno 2014 Big Grin
Foto's op je smartfone (dus óók selfies ;) ) blaas je eenvoudig via een USB-kabeltje of Bluetooth naar je PC. Ook kan je de foto gewoon naar jezelf mailen; ook dan heb je 'm meteen als .jpg-bstand op je PC staan.
Vervolgens even Arrow
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en alles komt goed ;)


@Pippelientje: Erg leuke foto cool1
Quote
#7
Selfies? Op een site waarop weinigen echte naam bezigen?
Jammer maar kansloos. Hoewel mijn foto op google te vinden is, en ik niets te verbergen heb ben ik erg terughoudend. Ook als ik mensen uitnodig voor gastculumn of interview. Ik wijs ieder op mogelijke gevolgen. Vaak gaat interview daardoor niet door. Maar liever dat dan schade aan persoon in kwestie. Iedere foto gaat wereldwijd en is nooit te verwijderen. Iedere columnist op onze site krijgt deze waarschuwing. Beste Ger. Ik wil je niet dwarszitten. Vind waarschuwing op zijn plaats. Wat ooit op www komt is nooit te verwijderen.
Quote
#8
Vooruit dan maar. Een fakeation selfie!

[Afbeelding: 30u4igl.jpg]

Credit: i.imgur.com
Quote
#9
[Afbeelding: 5fj5uw.jpg]
Quote
#10
(01 September 2014, 20:22)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 5fj5uw.jpg]

Ik wil die ezel wel kopen, geen benzine, geen olie, loopt altijd, trouw, goed voor de omgeving en weet blindelings de weg naar huis (als je al eens de weg dizzy kwijt bent)
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Ezelfie! @Tzimi, dank je wel. Mijn buikspieren doen zeer van het lachen.
Quote
#12
ik ben niet te koop. net niet zo orthografische als de eigenaar van de ezel.
Quote
#13
Oeh BartOriste, lekker ding!

En voor ezeltje Tzimis heb ik zeker wel een goed thuis Tongue is 2500m genoeg?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)