Philotimo!!
#1
Ik ben half grieks en ik herken zoveel in dit filmpje! vraag mij af of diegene ( van dit forum ) die geen grieks bloed in zich heeft dit herkend in griekse vrienden, kennissen of of wellicht ook in zich zelf?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Geheel fout filmpje.Weldoorvoede Amerikanen in maatpak en stropdas verkrachten het beprip filotomo.Ik herken er helemaal niets is.
Quote
#3
Ik vind dat in het filmpje het begrip filótimo goed wordt omschreven.
Geen fout filmpje wat mij betreft.
Quote
#4
Maar die Amerikaanse OXIDAY FOUNDATION, waar dit fraais van uitgaat heeft de dictator/fascist METAXA toch als grote leidsman en inspiratiebron?(kijk maar verder op YouTube).Smakelijk eten, ik lust die kost niet.
Quote
#5
Ik heb gewoon gezien wat filótimo betekent. Wanneer ik op het woord Google krijg ik uitleggen te over die uiteindelijk hetzelfde over het begrip zeggen. Dus wat in het filmpje wordt getoond klopt.
Quote
#6
Kijk ook maar even bij XA, die misbruiken dit begrip ook ähnlich. Brrr... ,mij niet gezien.
Quote
#7
Het gaat mij om het gevoel of uitleg die wordt gegeven over Philotimo , gaat mij niet om wie die personen zijn die in het filmpje voorkomen
Quote
#8
om over philotimo te praten moet je het wel hebben . wat weten de Amerikanen over philotimo?? kijk eens wie allemaal praten, Geroulanos bv, . gek dat ze niet George Papandreou en Giorgios Papakonstandinou hebben gevraagd. die weten fijn uit te legen in goed engels wat philotimo is. please
no more kolen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Precies @Tzimis! Jij begrijpt mijn weerzin tegen dit filmpje.En nu inderdaad maar even schluss gemacht op dit onderwerp. Is ook al zo vaak en wat gedetailleerder en genuanceerder hier aan de orde geweest.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)