Ik laat even wat van mij horen ...
#1
Yassas,

Sinds enkele dagen ben ik nu bezig op dit prachtige forum en ga er steeds meer lol in krijgen.

Mijn insteek om dit forum te volgen is net als de meeste van jullie Griekenland, maar bij mij in het bijzonder Postzegels uit Griekenland.
Een hobby die je steeds minder hoort, maar ze zijn er nog en niet alleen maar oude grijzige stoffige mannen. Ik reken mij daar gemakshalve ook niet bij.
Ben namelijk 53 jaar jong en heb een Française als vrouw (ontmoet op Kreta) en een zoon van 11 jaar.

Zelf kom ik al 28 jaar in Griekenland en mag wel zeggen dat ik al heel veel heb gezien, maar er staan nog steeds plaatsen op mijn lijstje die ik nog wil zien.
Dit jaar na 18 jaar weer op de Peloponnesos geweest en dat is toch wel een verademing vergeleken met de eilanden, zo rustig, zo Grieks en zo anders.

Nog even terug komende op mijn eerdere opmerking over het verzamelen van Griekse postzegels. Mocht je wat oude of nieuwe zegels tegen komen en je doet er toch niets mee, want ze liggen er toch maar, dan ben ik altijd geïnteresseerd. Of je gaat naar Griekenland en je hebt nog een kaartje over om te versturen, doe hem in een envelop, postzegels erop en stuur hem naar mij.

Ik hoop dat ik jullie niet te veel heb verveeld met mijn voorstellen, maar dan weten jullie meteen wie ik ben.

p.s. vragen staat vrij.

Kalinichta,
Eugène
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)