Steun Animal Care Samos voor Serious Request
#1
 Hallo allemaal,

Animal Care Samos is ingeschreven bij “serious request voor dieren” om mee te dingen naar een prijs van 5000 euro!
We kunnen dit goed gebruiken om nog meer sterilisatie campagnes te organiseren.
Het stemmen is simpel volg de onderstaande link en vul je gegevens in, dan even in je mailbox om je stem te bevestigen
Heb je meerdere email adressen dan kun je nog vaker stemmen, zegt het voort zegt het voort en help ons om de dieren te helpen!
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





bij voorbaat dank ACS
Quote
#2
Carel
Ik heb het ook op FaceBook gedeeld met iedereen. Dus als je zelf ook FaceBook hebt, zoek even en deel het aub! Animal Care Samos heeft een eigen pagina op FB, daar kun je de link ook vinden. Ze staan nu 9e maar ze verdienen te winnen!
Quote
#3
(06 November 2014, 11:19)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Carel
Ik heb het ook op FaceBook gedeeld met iedereen. Dus als je zelf ook FaceBook hebt, zoek even en deel het aub! Animal Care Samos heeft een eigen pagina op FB, daar kun je de link ook vinden. Ze staan nu 9e maar ze verdienen te winnen!

Hoi Els
heb ik al gedaan en  ook meerdere malen al gedeeld
maak ook regelmatig video's voor ze  :)
Quote
#4
Ik bedoelde eigenlijk iedereen van het forum: Delen!!! Smile)
Quote
#5
Uiteraard heb ik ook al gestemd en bovendien de banner van Serious Request rechtsboven op dit forum gezet.

Als we nou even afspreken dat elk Oríste!-lid even een minuutje de tijd neemt en zijn/haar stem uitbrengt moet het aantal stemmen toch explosief gaan stijgen, toch?
Quote
#6
(06 November 2014, 19:51)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uiteraard heb ik ook al gestemd en bovendien de banner van Serious Request rechtsboven op dit forum gezet.

Als we nou even afspreken dat elk Oríste!-lid even een minuutje de tijd neemt en zijn/haar stem uitbrengt moet het aantal stemmen toch explosief gaan stijgen, toch?

Zeker !!
Quote
#7
Ik had ook al gestemd op facebook  Smile
Quote
#8
(06 November 2014, 19:51)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uiteraard heb ik ook al gestemd en bovendien de banner van Serious Request rechtsboven op dit forum gezet.

Als we nou even afspreken dat elk Oríste!-lid even een minuutje de tijd neemt en zijn/haar stem uitbrengt moet het aantal stemmen toch explosief gaan stijgen, toch?

Gestemd !
Ze staan nu op de 6de plaats.
Maar altijd nog bijna 800 stemmen verschil met de nr 1.

Hopen dat alle Oriste-leden gaan stemmen. duimpie
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#9
Gestemd.
Ze staan nu 6de met 477 stemmen.
Quote
#10
GESTEMD,
Inderdaad allemaal even de schouders eronder,gaat vast lukken,
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#11
Hallo Carel

Had ook al gestemd

Succes
Quote
#12
GESTEMD
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#13
Kom op mensen! Nog 503 stemmen! Heb je nog niet ergens een 2e e-mail adres? Of maak er eentje via g-mail? Deze hardwerkende vrijwilligers verdienen te winnen Smile
Quote
#14
Goed idee @Els ...

Ook gestemd  ;)
Quote
#15
Gestemd.
Stand nu: 5e plaats = 747stemmen
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#16
Gestemd teller staat op 750 Smile
Quote
#17
Hoi iedereen.
Waar blijven onze Oriste leden die nog niet gestemd hebben?
Ik heb mijn beide kinderen ook laten stemmen,misschien ook een idee voor anderen hoe meer hoe beter,nu 756 stemmen
Succes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#18
Gestemd!!
Quote
#19
2 stemmen van deze kant!
Quote
#20
Nu 782. Nog 527 erbij !!!!!
Quote
#21
Mijn zoon heeft zojuist ook gestemd maar krijgt : JE VERBINDING IS NIET PRIVE aanvallers proberen mogelijk je gegevens van DIERENHULP.NL te stelen........

Help??
Quote
#22
Via een andere weg is het gelukt, nu 785  Smile
Quote
#23
En je mag met al je e-mailadressen stemmen! Je kunt gratis nieuwe e-mailadressen aanmaken op bijvoorbeeld gmail.com
Quote
#24
Hoi allemaal,
Ik heb het gemist maar hoe hoog is Animal Care Samos gekomen?
Hoor het nog,
Groetjes Margaritha 
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#25
Ik dacht dat ze 5e waren geworden. Helaas
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Steun voor mama Maria metaxa 0 3.438 01 March 2017, 08:51
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)