IPTV
#1
Hallo,

is er iemand die gebruik maakt van IPTV op een satellietontvanger?
Het weerbericht en Google maps werken wel maar op alle YouTube video's krijg ik de melding dat de video niet op de server te vinden is.
Werkte eerder wel.
Ook werken URL's van streaming stations niet. Met USB en dvb-stand software ingevoerd.
Als ik DHCP kies bij instellen lokaal netwerk wordt een IP adres toegewezen.
Als ik klik op wijzigen zie ik de naam van mijn modem staan en een achter balletjes onzichtbaar wachtwoord.
Ik neem aan dat dat goed is, anders kon ik maps, weerbericht en RSS feeds niet zien.
Wie weet raad?
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
Zie bijlage a.u.b.

Wie helpt. Ik kan nergens duidelijke info vinden, waar ik ook zoek.


Ingesloten bestanden
.pdf   Lokaal Netwerk.pdf (Grootte: 449,47 KB / Downloads: 10)
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#3
Helaas, ik zou je graag helpen maar heb er (nog) geen ervaring mee, alhoewel ik me er wel voor interesseer.........
Quote
#4
Zodra ik het weet zal ik het hier uit de doeken doen.

Schijnt niet veel gedaan te worden omdat ik op het forum Satbox4all geen antwoord krijg
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#5
Yiannakis ,

Ik heb geen ervaring met IPTV en je Sateliet ontvanger.
Maar het verhaal komt mij bekend voor.
Ik heb een mediaplayer die ook behebt is met dezelfde verschijnselen, zoals jij beschrijft.
Na zoeken op internet bleek dit verschijnsel zich bij veel mensen voor te doen met dezelfde mediaplayer.
Het probleem was :  Youtube had de mediacode gewijzigd en de hardware van de mediaplayer kon dit niet meer verwerken.
Op mijn mediaplayer kan ik niet meer Youtube laten afspelen, dank  aan Youtube Angry Angry Angry
Wel kan ik weerbericht, Flicker, enz. bekijken.
[b] Gemis om Youtube te gebruiken op mijn TV, vind ik zéér vervelend.[/b]

Kijk eens op internet naar -mogelijk- deze fout op jouw harware (Satelietontvanger)

M.b.t. netwerk : het beste is om een DHCP server te gebruiken, je krijgt dan automatisch een IP-adres.
(De instelling die je nu hebt, is goed)
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#6
Hallo,


inmiddels heeft Sab vandaag nieuwe software geplaatst op de site.
Zou het probleem met YouTube oplossen.
Ik wacht nog even af en ga dan de nieuwe software binnenhalen.

Inmiddels begrijp ik dat CCCam zonder abonnement een illegale bezigheid is. Ik zal daar verder dan ook niet op in gaan.

Op IPTV ook illegaal is, is mij niet geheel duidelijk. (wie weet exact hoe het zit)

Indien dat niet zo is, moet ik nog eens gaan uitvinden of ik, gewoon op het internet als live streaming te belijken, TV stations binnen kan halen via mijn ontvanger. Bijvoorbeeld :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ga niet illegaal aan de gang.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#7
Na binnenhalen nieuwe software werkt YouTube, althans de meeste. Dus dat is opgelost.
IPTV heb ik ook voor een link werkend.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#8
(03 December 2014, 23:57)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo,




Op IPTV ook illegaal is, is mij niet geheel duidelijk. (wie weet exact hoe het zit)

Indien dat niet zo is, moet ik nog eens gaan uitvinden of ik, gewoon op het internet als live streaming te belijken, TV stations binnen kan halen via mijn ontvanger. Bijvoorbeeld :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ga niet illegaal aan de gang.

IPTV is niet altijd illegaal er wordt veel streaming aangeboden en ik kijk Uitzending gemist via IPTV. Natuurlijk zijn er ook illegale vormen waarbij via een server bijvoorbeeld Griekse TV wordt aangeboden. Maar ja je moet wat als je geen schotel mag plaatsen.

Kali Mera,

Dick
Quote
#9
Het IPTV verhaal heb ik afgesloten. Het werkt niet echt.
Verder is het een beetje zoals met kabel TV, 60 kanalen en maar een paar echt interessant.
Dus het sop is mij de kool niet waard. 
YouTube werkt voor veel filmpjes wel. Zo ook voor complete video van Stin igeia mas re paidia.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)