Echt Griekse "kookspullen" in Nederland ... !
#1
In Noord-Brabant leeft een jonge vrouw die niet alleen maar droomt van Griekenland.
Zij had, jaren geleden, samen met haar moeder naar Griekenland willen emigreren.
Helaas stierf haar moeder op vrij jonge leeftijd.
Wat bleef was de liefde voor en het verlangen naar Griekenland ...

Dit jaar vierde ze het jubileum van het door haar opgericht bedrijfje met de mooie naam:  "Ellas Import".

Ik heb diepe bewondering voor de moed en het doorzettingsvermogen van deze jonge vrouw,  Laila van der Schaaf.

Zij importeert rechtstreeks vanuit Kreta keramiek: aardewerk in alle vormen en maten.
Deze producten zijn alle voorzien van  een echtheids-stempel van de pottenbakkerij.

De prijzen die zij ervoor vraagt zijn dodelijk voor de concurrente (of tenminste beschamend voor deze)

Nu heeft zij iets nieuws in haar assortiment: een vuurvaste oven (en ook de daarbij passende net zo vuurvaste ovenpotten).

Ik zelf kook niet graag, eet liever  - maar wij kopen TOCH deze "spullen" , want mijn man kookt graag (en speciaal voor mij!)

[Afbeelding: 2cdfqzo.jpg]    
Quote
#2
Mooi relaas en terechte waardering voor Laila!

Mvg
Martin
Quote
#3
(18 November 2014, 20:08)Yvonne08 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Noord-Brabant leeft een jonge vrouw die niet alleen maar droomt van Griekenland.
Zij had, jaren geleden, samen met haar moeder naar Griekenland willen emigreren.
Helaas stierf haar moeder op vrij jonge leeftijd.
Wat bleef was de liefde voor en het verlangen naar Griekenland ...

Dit jaar vierde ze het jubileum van het door haar opgericht bedrijfje met de mooie naam:  "Ellas Import".

Ik heb diepe bewondering voor de moed en het doorzettingsvermogen van deze jonge vrouw,  Laila van der Schaaf.

Zij importeert rechtstreeks vanuit Kreta keramiek: aardewerk in alle vormen en maten.
Deze producten zijn alle voorzien van  een echtheids-stempel van de pottenbakkerij.

De prijzen die zij ervoor vraagt zijn dodelijk voor de concurrente (of tenminste beschamend voor deze)

Nu heeft zij iets nieuws in haar assortiment: een vuurvaste oven (en ook de daarbij passende net zo vuurvaste ovenpotten).

Ik zelf kook niet graag, eet liever  - maar wij kopen TOCH deze "spullen" , want mijn man kookt graag (en speciaal voor mij!)

[Afbeelding: 2cdfqzo.jpg]    
Quote
#4
Mooi hoor Laila, kan me goed bevallen, zie 'm in gedachten al staan in m'n tuin Wink

Wat kost zo'n terracotta-oven als ik vragen mag?

Groet,
Ger
Quote
#5
Ziet er goed uit zo'n "Griekse Weber'  Wink  'k Ben eigenlijk benieuwd naar de recepten die je er in kunt maken.
Is er een receptenboek bij?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Echt Grieks of liever toch niet? martin 7 4.980 15 November 2011, 23:41
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)