mooie bestemmingen Prinos Reizen in 2015
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




#
Quote
#2
Ik heb op de site gekeken maar volgens mij is deze nog niet helemaal klaar? Een beperkt aantal dagen dat je kan reizen, bijv. Atheense Riviera in september zijn maar 2 dagen te boeken?! Ik zie ook geen prijzen, je kan dan ook niet boeken. 
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
(22 January 2015, 10:21)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb op de site gekeken maar volgens mij is deze nog niet helemaal klaar? Een beperkt aantal dagen dat je kan reizen, bijv. Atheense Riviera in september zijn maar 2 dagen te boeken?! Ik zie ook geen prijzen, je kan dan ook niet boeken. 

Vraag even de fysieke brochure aan, zit ook de complete prijslijst bij. Mooiste brochure die ik ooit heb gezien (ben bevooroordeeld, ben al op vakantie geweest met Prinos Cool  ). Vergelijk het niet met een Sunweb oid, gaat hierbij om persoonlijke begeleiding. Je hebt een bepaalde wens, neem contact op en ze doen er alles aan om het voor elkaar te krijgen. Kunnen veel touroperators nog een puntje aan zuigen! duimpie
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#4
brochure aangevraagd Smile  Het gaat pas om september voor een dag of 5 naar of Thessaloniki of Atheense Riviera. Ik heb overigens geen klachten over Sunweb Wink maar dan heb je op Lesbos dan ook een van de betere reisleiders zitten! Dus in eerst in juni nog even 2 weekjes voor de 5x genieten op Lesbos.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#5
(22 January 2015, 10:46)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




brochure aangevraagd Smile  Het gaat pas om september voor een dag of 5 naar of Thessaloniki of Atheense Riviera. Ik heb overigens geen klachten over Sunweb Wink maar dan heb je op Lesbos dan ook een van de betere reisleiders zitten! Dus in eerst in juni nog even 2 weekjes voor de 5x genieten op Lesbos.

Wij zijn ook verleden jaar oa op Lesbos geweest met Sunweb. Inderdaad geen klagen over hoor! Ik gaf het alleen maar even aan omdat er een wereld van verschil zit tussen een Prinos en de grote touroperators. En Dolf van Sunweb, alleen maar de eerste en laatste dag gezien Big Grin . Maar wij hebben tijdens vakantie eigenlijk nooit contact nodig gehad met reisleiding (gelukkig maar). Maar repeaters dwepen met hem, heb ik begrepen, zal dus een goeie zijn!

Veel plezier (echt wel de nodige uurtjes) met de brochure!
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#6
Even off topic, maar ik zie de naam Dolf van Sunweb voorbij komen. Doet me denken aan de prachtige vakantie die we op Lesbos hadden. Helaas is het appartement nergens meer te vinden op internet.
Quote
#7
Van de week ook de folder in de bus. Prachtig boek, maar helaas nu eind januari en heb ik inmiddels al geboekt. Wie weet in september in de herkansing.
Quote
#8
Dolf is zeker een leukerd en goede heel ervaren reisleider en op een prachtig eiland!!
Quote
#9
Prinosreizen is opgezet door Jaqueline Hamelink. Ze is het geesteskind  de Grote Griekenland Libellereizen. Dat waren in haar tijd prachtige persoonlijke reizen. Jaqueline is daana voor haar zelf begonnen met groot succes. De Libelle reizen worden nu georganiseerd door touroperators. Nog steeds mooi, maar anders. (dit jaar Karpathos)....
Quote
#10
Voor prijzen van bijvoorbeeld Milos wordt in de brochure van Prinos naar de site verwezen. Eigenlijk niet zo klantvriendelijk, maar dat zal zeker wel een reden hebben. Maar op de site kan ik de prijzen (nog?) niet vinden
Quote
#11
(23 January 2015, 12:57)Margo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor prijzen van bijvoorbeeld Milos wordt in de brochure van Prinos naar de site verwezen. Eigenlijk niet zo klantvriendelijk, maar dat zal zeker wel een reden hebben. Maar op de site kan ik de prijzen (nog?) niet vinden

Als ik het goed heb gelezen, maakt Milos onderdeel uit van een rondreis in de Cycladen-archipel. Voor info moet je contact opnemen, omdat die reis specifiek samengesteld wordt.
Als je specifiek alleen voor Milos wil boeken (Santa Maria Village) dien je even contact op te nemen, prijs is op aanvraag, staat onderaan de informatie op de betreffende pagina. Cool
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#12
Met name op Andros waren de inwoners zeer blij met de komst van Prinos Reizen en Ross Hollidays, nu veel Grieken zich
geen vakantie meer kunnen veroorloven!  
Quote
#13
Gisteren brochure Prinos reizen ontvangen. Prachtig. Veel nieuwe bestemmingen erbij, oa Pilion. Was voorheen alleen via Ross te boeken. (Of op eigen houtje)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe bestemmingen Ross Holidays metaxa 30 5.450 15 March 2024, 18:21
Laatste bericht: metaxa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)