Sneeuw op Samos?
#1
Hallo mede Samoslovers en andere Griekofielen,

Is het iemand bekend of er momenteel al sneeuw ligt op de hoogste toppen van Samos.

Op de Lazaros nog niet te zien aan onzde favoriete webcam van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Maar de kerkis hebben we geen zicht op.

iemand die het weet?

gr,

Marcellos
Quote
#2
Het enige wat ik op Facebook voorbij heb zien komen van mijn kennissen op Samos, zijn deze foto's van een besneeuwde Karvounis. Dit was 2 dagen geleden op 6 januari.

[Afbeelding: j6mxxx.jpg]
Quote
#3
Kwam nog een aantal foto's tegen op algemene Samos pagina's op Facebook. De sneeuwfoto's zijn ook van 6 januari en het stond er niet bij maar zo te zien ook van Karvounis en de foto van de beijzelde straat is van 2 uur geleden met de melding dat het in Ydroussa nu -8 graden is, brrrr.

[Afbeelding: jfgppw.jpg][Afbeelding: 202jjq.jpg]
[Afbeelding: 2v27iv8.jpg][Afbeelding: 14b3uk8.jpg]
Quote
#4
Hey,

Bedankt voor de info.
wij hebben geen facebook.

Hadden al zo'n vermoeden, gezien de kou in Turkije.
Blij dat het er over 6 maanden weer een stuk gezelliger uit ziet.

gr,

Marcellos
Quote
#5
Graag gedaan Marcellos. Ze hebben in die regio inderdaad meer winter als hier geloof ik. Zag bij kennissen op Kos ook al sneeuwfoto's voorbij komen. En forumleden die op verschillende plaatsen in Griekenland wonen hebben ook al diverse sneeuwfoto's geplaatst. Apart om te zien op die plaatsen die ik persoonlijk voornamelijk met zon associeer.

Gr. Debs
Quote
#6
Hallo Debs,

Wij prefereren ook zon en warmte.
Terrasje, tsamadou.... hmmm je zou bijna gaan dromen  Rolleyes
En dat de winter hier (weer) wegblijft vinden we niet erg hoor.
De palmbomen en  exoten hier in de tuin houden niet zo van vocht en vorst.

Hoewel als het een beetje vriest over het algemeen wel mooi weer is ipv het huidige weer.
Dan kunnen we tenminste ook nog een beetje normaal met onze doggies wandelen

Marcellos
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)