Huis huren op Samos
#1
bestaat er eigenlijk een mogelijkheid om voor een paar maanden een huisje te huren in samos?

mvg,
stafford.
Quote
#2
Best Stafford,
Since no comments come but I will just respond.
If your question has more information such as where, budget, facility needs, you can rather expect an appropriate response.
I myself have no experience with it.
Several friends and acquaintances of our prolonged stay on Samos.
So the answer is yes.
Only I can not help you.
I will post a link on Facebook to this thread.
Perhaps there are people who are interested in this.

Sincerely Hans Dubiez.
Quote
#3
Beste Stafford,
Omdat er geen reacties komen zal ik maar even reageren.
Als jouw vraag meer informatie geeft zoals waar, budget, inrichtingswensen, kan je eerder een passend antwoord verwachten.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Meerdere vrienden en kennissen van ons verblijven langdurig op Samos.
Dus het antwoord is ja.
Alleen kan ik je niet verder helpen.
Ik zal op FaceBook een link naar dit draadje plaatsen.
Wellicht zijn er mensen die hier interesse in hebben.

Vriendelijke groeten van Hans Dubiez.
Quote
#4
Hi Stafford,

Kijk eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Groetjes,

Marjan
MArjaaNi's signatuur MArjaaNi @ Samos

Yoga, Tai chi/Qi gong
Mindfulness
Handmade Glass Art

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Of stuur een pb naar forumlid Wick. Dir heeft daar ervaring mee.
Quote
#6
Hallo,

Ruard is een heel aardig iemand. Maar zijn huisje op Samos, daar zou ik maar even over nadenken. De foto's zijn, vond ik, mooier dan de werkelijkheid. Ik vond het vrij klein.
Maar dat is dus mijn mening.

Groet.
Quote
#7
 Hallo

Kijk hier eens, misschien staat er iets bij

Rent, Detached House 60 m², Marathokampos, Samos, € 400

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




\
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




\
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




\ 2922872

Groeten
Quote
#8
Hallo Stafford,
Ik heb 2 huisjes op Samos, Marjan gaf de website al van 1 van de 2:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. De ander is:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Het huisje in Paleokastro is heel "af", en elk jaar komen er 4, 5 huurders terug. Het andere huis, in Ano-Vathy, is deze winter flink op de schop gegaan, 2x zo groot geworden (ik heb het huisje van de buurman gekocht en de muur doorgebroken), nieuwe vloeren, een pergola buiten... ook hebben we nu watertanks zodat niemand meer last heeft van de gebrekkige watervoorziening in de zomer.
Ik verhuur de huisjes ook voor langere tijd.
Beste groet,
Ruard
Quote
#9
beetje surfen en je vindt makkelijk huis voor ca. 300 euro per maand
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  auto huren op samos maria alida 1 2.031 11 June 2012, 20:10
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)