limnos
#1
En ja hoor.....we zijn er nog niet helemaal uit  wordt het Zakythos of Limnos.

Zijn eens aan het neuzen op internet en nu zie ik het eiland Limnos voor bij komen...
En dat ziet er ook heel erg Grieks, mooi, en ruig uit....

Wie was er en kan me er meer van vertellen ??????
Maar goed dat er een Oriste forum is...

Groetjes Els Cuijpers
Quote
#2
ik zou voor limnos gaan zeer mooi eiland,leuke dorpje's ,heerlijk eten in de restaurantje's
aan een kant van het eiland veel groen,de andere kant bergen,niet enorm hoog
een groot gedeelte is vlak,wij vonden het erg mooi en rustig
Quote
#3
Dankjewel alvast heb je een prive bericht gestuurd.
Quote
#4
Hebben inmiddels geboekt en het wordt Limnos.
Als er nog mensen op het forum tips hebben .....we horen het graag.
Weer iets moois om naar uit te kijken....

Els 
Quote
#5
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






hier wat leuke video's van limnos,alleen de muziek is al mooi
Quote
#6
Dankjewel Ger hier wordt je vrolijk van, van de voorpret met al die mooie filmpjes
Quote
#7
Hebben reeds ook al geboekt in Mei naar Limnos, dus dit zijn leuke filmpjes om alvast in de sfeer te komen onder een genot van een ouzo.
Quote
#8
Dus toch geen Parga Els.
Quote
#9
Helaas Goedas het is Limnos geworden.
En Petross laat je me tegen die tijd dat je gweest bent wat tips achter??? Ben erg benieuwd
Quote
#10
Els ik zal het doen, ik stuur je nog wel een PB berichtje vandaag.
Quote
#11
Hi Els, lijkt mij erg leuk daar. Misschien in het najaar een week of wat en wacht op je belevenis. Wel eens een eiland noordelijker geweest -Samothraki- Dat is echt een paradijs, maar wel klein.
fijne vakantie,
Wim
Quote
#12
Hallo Els,

Wij gaan ook naar Limnos! In december heb ik op Oriste een bericht gepost ivm ervaringen/vragen op wandelen/fietsmogelijkheden.
Mocht je dit nog niet gelezen hebben, een link naar Griekenland.net om wat meer over de dorpen te lezen...http://griekenland.net/?s=limnos

Jullie ook alvast veel voorpret!

Groet Corrys
Quote
#13
Dankjewel Corry's

Heb eens even geneust op de site.
En zo wordt je steeds weer wat wijzer..

Bedankt en groetjes
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  bereikbaarheid limnos Piepa 13 3.557 23 November 2017, 23:05
Laatste bericht: Els DR
  Limnos (Lemnos) onbedorven Griekenland vakantie Antony 0 1.523 02 June 2013, 11:40
Laatste bericht: Antony

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)