openingstijden en ticket kopen
#1
Hoi,

Weet iemand waar ik de openingstijden kan vinden van Delphi? Ik kan er weinig over vinden op internet en wat ik vind is tegenstrijdig (door de crisis alleen 's ochtends open, of juist weer langer).

Is het mogelijk om online (combinatie-)tickets te bestellen voor het Panthenon?
Quote
#2
Je kan gewoon aan de poort een kaartje kopen. Ga wel zo vroeg mogelijk. Zelf was ik zo dom om midden op de dag aan te komen. Druk en bloedheet, want je wilt natuurlijk helemaal naar boven naar het stadion. Hoe laat het open gaat weet ik niet.
Quote
#3
@Mar Mar,

Intikken: Delphi griekenland openingstijden. Halverwege de pagina staat griekenland.net waaronder Delphi staat met openingstijden, wat het kost, ook het museum is interessant maar buiten is het mooiste. We zijn er zelf ook geweest.
Succes !
Quote
#4
Dank Wim en Gibsea.

Kaartje kopen voor het Panthenon kan dus niet online, jammer maar handig om te weten.
Quote
#5
waarom is dat jammer? zelfs in de zomer heb ik niet lang in de rij moet staan. voor Akropolis zijn ook kombi tickets. gewoon vragen.
je kan een eticket wel voor de museum van Akropolis kopen
voor akropolis
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





voor Delpoi
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)