Kassos
#1
Beste forum-leden,

Eind mei vlieg ik voor 2 weken naar Karpathos, en zal uiteraard ook Kassos aandoen.
Wie heeft er voor mij informatie over het eiland?
Hoe groot is het eiland, is het te doen om per voet veel te zien, of ligt het te verspreid.

Ik hoor graag jullie tips.

Gr Oscar
Quote
#2
hallo
ben ook een keer op kasos geweest het is 66 km2 rond de 1200 inwoners de kust is vrij stijl,en weinig zandstranden
het is een weg over het eiland op het einde een rond weg,langs enkele dorpen ,mooi rustig ,ik weet niet of er veel veranderd is ,is ook weer 18 jaar geleden voor ons
per voet is te doen zeker bij de rondweg,waar meerdere dorpje's liggen
Quote
#3
in het haven dorp kasos was het goed vertoeven en heerlijk eten
we hebben toen gegeten ,op foto ,in midden met schuine overkapping ,rechts naast de kerk terras

[Afbeelding: 2s0l0n8.jpg]
Quote
#4
Oscar
Indien rust je doel is, zal je het je niet beklagen. September 2013 was ik enkele dagen op Kassos, in combinatie met Karpathos en Kato Zakros op Kreta.
In het havenplaatsje Fry aan het haventje Bouka wat je op een vorige reactie ziet, is het lekker eten en..drinken.
Het eilandje is zeker te voet te doen. Buiten Fry zijn er nog enkele kleine dorpjes.
Links en rechts van Fry vind je ook stranden.
Geniet ervan!
Hilde
Quote
#5
Je kunt tegenwoordig van Karpathos naar Kasos en vv met de Kasos Princess.
De eigenaar heeft ook een hotel op Kasos.


[Afbeelding: 25ily82.jpg]
Quote
#6
Hier nog een link met wat informatie:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Hey!
Misschien interessant voor mensen die richting België wonen.
Deze zomer heeft Jetairfly vluchten op Thessaloniki en Thomas Cook voegt, in samenwerking met Aegean Airways, vluchten toe naar Chaldiki, Kefallonia, Skiatos, Karpathos en Samos.
Onlangs in de krant gelezen!

Hilde
Quote
#8
Mensen, bedankt voor jullie reacties!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)