Portokalopita
#1
Ik ben op zoek naar een recept van portokalopita (sinasappelgebak), maar dan niet gemaakt met filodeeg maar net als cake. Heeft iemand voor mij het recept? We aten het eens in Griekenland.......hmmm! Toch net even iets anders, maar erg lekker!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Mygreekdish.com heeft het recept er op staan, heb het zelf ook een paar keer gemaakt en viel heel goed in de smaak!
Succes Angelique
Quote
#3
Maar ook hier is het een recept van filodeeg, al zou je het niet verwachten als je het plaatje ziet?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
misschien moet je op tourta zoeken en niet op pita. Pita in gebak lijkt mij nl. altijd bladerdeeg.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#5
even de site op vertalen zetten ,kom je niet uit , vraag even kijk ik mee
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
(02 March 2015, 13:39)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




even de site op vertalen zetten ,kom je niet uit , vraag even kijk ik mee
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 In het getoonde recept wordt dan toch ook gesproken over 1 pakje filodeeg.

Wij vinden deze sinaasappelcake ook heel lekker en kregen deze vorig jaar ook in ons favoriete restaurant in Petra op Lesbos (O'Nikos)
We hebben het recept gevraagd en gekregen.
Heb de gegevens ingescand (1 blaadje met de ingrediënten zoals opgegeven en 1 wat meer beschreven zelf gemaakt blaadje)
Overigens komt een dergelijk recept ook wel voor in een recepten boekje wat wij hebben.
Adams Editions (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) Griekse Gerechten & Wijnen 300 traditionele recepten.
.pdf   portokalopita.2.pdf (Grootte: 739,07 KB / Downloads: 20)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)