Grieksegids nieuws     
Matrassen kopen
#1
Hallo, we gaan volgende week naar Kreta en willen in ons huisje de 2de slaapkamer inrichten. We zoeken winkels om matrassen te kopen, regio ierapetra, mag eventueel ook Agios Nikolaos of Sitia zijn. Wie kent winkels waar we matrassen zo kunnen meenemen? efxaristo Alvast bedankt
Quote
#2
In Agios Nikolaos is een goede meubelzaak in de Demokratia straat, vanaf de platia stad uit 2e rechts, denk er wel aan dat hij aan de prijs zoals alle kleine zaken.
Je kunt ook eens bij Praktiker in Heraklion kijken, bij een bepaald bedrag wordt het gratis aan huis geleverd en daar kom je makkelijk aan bij 2 matrassen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
(08 April 2015, 15:20)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In Agios Nikolaos is een goede meubelzaak in de Demokratia straat, vanaf de platia stad uit 2e rechts, denk er wel aan dat hij aan de prijs zoals alle kleine zaken.
Je kunt ook eens bij Praktiker in Heraklion kijken, bij een bepaald bedrag wordt het gratis aan huis geleverd en daar kom je makkelijk aan bij 2 matrassen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ondertussen zijn we bij de praktiker geweest in Iraklio maar zij hadden geen matrassen. (wel bedden maar geen losse matrassen blijkbaar).
We hebben deze nu besteld bij een winkel in Ierapetra een goeie 100m voorbij waar Lidl zit. 


PS: Arthur, het zal voor je deur nu wel eens stuk rustiger zijn veronderstel ik sinds de nieuwe snelweg tussen Agios Nicolaos & Istron? 
Quote
#4
Ik had toch al niet veel last van het verkeer maar nu is het bijna muisstil, mis wel af en toe het geluid van een dikke 8 cyl met 600 pk als die volgeladen het heuveltje optrekt (Dik zal wel weten wat ik bedoel)
Bij de Praktiker verkopen ze wel matrassen maar ze hebben geen voorraad meer, bij de beddenafdeling is een kleine stand waar normaal monsters van matrassen met de prijzen staan, of via internet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(20 April 2015, 12:03)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had toch al niet veel last van het verkeer maar nu is het bijna muisstil, mis wel af en toe het geluid van een dikke 8 cyl met 600 pk als die volgeladen het heuveltje optrekt (Dik zal wel weten wat ik bedoel)


Ja, begrijp wat je bedoelt,  ik hoor het hier nog wel als zij richting Bali rijden  Big Grin
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Harde matrassen Vito 47 22.793 22 December 2015, 12:03
Laatste bericht: jjohn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)