ERT weer terug?
#1
Ik lees op diverse internationale fora dat een mogelijke terugkeer van de voormalige staatsomroep ERT op de planning staan. Ik kan er echter nauwelijks iets over vinden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heeft iemand al wat meer info hierover?
Quote
#2
(19 April 2015, 11:10)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik lees op diverse internationale fora dat een mogelijke terugkeer van de voormalige staatsomroep ERT op de planning staan. Ik kan er echter nauwelijks iets over vinden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heeft iemand al wat meer info hierover?

Het gebouw van ERT is vanaf deze voormiddag terug overgenomen door de ERT medewerkers.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ik hoop maar dat ze gauw weer gaan uitzenden en ook de lokale stations die met de ERT verbonden waren.
NERIT is een [email=#@^%$]#@^%$[/email]  zender, maar je moet er wél via je telefoonrekening voor betalen.
Ook goed dat er 1550 werknemers kunnen terugkomen in hun oude baan. ( van de oorspronkelijke 2650)
Nu maar hopen dat ze snel weer in de lucht zullen zijn.
Quote
#4
Net gelezen dat ERT maandag weer in de lucht gaat.
Quote
#5
Goed nieuws greeksmiley1
Quote
#6
Natuurlijk, geld zat wat ze beter aan de ziekenhuizen kunnen besteden!
Hoe is het in '' ***'' mogelijk. Huh

Kalo Vradi 

Dick
Quote
#7
(18 May 2015, 18:54)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Natuurlijk, geld zat wat ze beter aan de ziekenhuizen kunnen besteden!
Hoe is het in '' ***'' mogelijk. Huh

Kalo Vradi 

Dick

Tja Dick, ik deel je verbazing. Natuurlijk fijn dat ERT weer terugkomt (hou het natuurlijk in de gaten op de satellietfora; hoop dat ze weer als vanouds FTA gaan uitzenden op de Hotbird) en absoluut goed dat die 1550 ex-medewerkers weer aan de slag kunnen en er bij hen weer snel brood op de plank komt maarrrrr.........
Ik dacht dat het land in zeer zwaar financieel weer verkeerde; kortom, waar gaat men dat allemaal van betalen? Ik meen me te herinneren dat de oude ERT juist op de schop is gegaan omdat het allemaal veel te log, inefficiënt en te duur was Undecided . Wordt het weer conform het oude ERT-concept of een versoberde variant ergens tussen ERT en Nerit in? Heeft iemand al wat meer details? Mocht er iemand weten wanneer ze weer van start gaan en waar ze precies uitzenden (satelliet, DVB-T) hoor ik het graag.........
Quote
#8
Geen idee wat de totale opbrengsten in heel Griekenland zijn, maar op de elektriciteit rekening staat altijd een bedrag dat je voor de ERT/NERIT betaald. In mijn geval ongeveer 70 euro per jaar.
Quote
#9
@ Karel

Het is toch mooi wanneer je bij iedere aansluitng iets kan incasseren dat je niet levert zonder dat klanten kunnen opzeggen?

Ik ga toch mijn rekening is wat beter bekijken......
Quote
#10
(19 May 2015, 11:23)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Karel

Het is toch mooi wanneer je bij iedere aansluitng iets kan incasseren dat je niet levert zonder dat klanten kunnen opzeggen?

Ik ga toch mijn rekening is wat beter bekijken......

Wij betalen per kwartaal € 23,00 voor de post ERT en dat omdat we de stroom niet willen opzeggen en we dus een DHI rekening krijgen.
Dat men betaald voor een omroep instelling vind ik zo gek nog niet alleen is het bedrag per jaar wat hoog.

@ Ger: Natuurlijk is het voor de oud werknemers leuk dat zei weer aan de slag kunnen maar ook hier geld net als bij de overige instellingen dat men niet gekwalificeerd hoeft te zijn. Een stem geven aan een politicus kan je een job opleveren, voor wat hoort wat zeggen wij dan. 
En met NERIT is toch voldaan aan de behoefte van een openbare omroep de rest wordt ingevuld door de commerciële zenders die hun politieke voorkeur etaleren dus wat is dan nog de noodzaak om ERT terug te brengen Huh 
Het is jammer te constateren dat ook Tsipras moeite heeft om de nodige veranderingen door te voeren en hij gebonden is aan de Griekse moraal met alle gevolgen van dien.

Kalo mesimeri.

Dick
Quote
#11
De Griekse zender ERT3 is sinds vandaag ongecodeerd te ontvangen via de Eurobird 3 op 3 graden oost.
12734V / 16750 
Meer info:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Even kort vanaf m'n vakantieadres:

Kan iemand met een 3 oost schotel even verifiëren of ERT3 inderdaad nog steeds actief is op deze frequentie? Kreeg namelijk een mailtje van iemand waarbij het niet wil lukken en kan van hieruit natuurlijk niets checken. Mag ook een PB'tje zijn.
Alvast bedankt!
Quote
#13
Ter deze nachtelijk uur mag ik melden dat ERT3 nog steeds actief is en uitzend.

Grts,
Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#14
(04 July 2015, 23:57)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ter deze nachtelijk uur mag ik melden dat ERT3 nog steeds actief is en uitzend.

Grts,
Choreftis

Bedankt voor de melding Choreftis, ik zal het doorgeven.

Perfektbedankt
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  MEGA- channel is weer terug Ger 3 3.046 25 February 2020, 00:29
Laatste bericht: Yiannakis
  ERT-World (Europe) is terug Ger 10 9.536 09 May 2016, 07:13
Laatste bericht: Ger
  Teletekst op ERT Hieronymos 18 10.308 04 November 2010, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Nieuwe frequentie ERT-World op Hotbird Ger 28 29.809 18 October 2010, 12:29
Laatste bericht: teixo
  Slecht ERT geluid in Den Haag? Ger 4 5.058 21 November 2009, 17:25
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)