Vervoer naar Poros
#1
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Eerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Bertha, in ben 61 jaar en woon (nu nog) in Zevenaar. In oktober wil ik verhuizen naar het mooie eilandje Poros. Ik ben op zoek naar een betaalbaar verhuisbedrijf. Ik heb al wat offertes binnen maar volgens mij brengen "die" verhuizers mijn 13m3 over met een gouden koets of zo.
Kent iemand van jullie een verhuisbedrijf? Ik kan niet zelf in/uitladen; dat laat mn gezondheid helaas niet toe en veel hulp kan ik ook niet inroepen.
Alvast dank voor het meedenken. Idea
Quote
#2
Mag ik vragen wat ze dan voor bedrag vragen? Onderschat vooral de kosten niet.
Quote
#3
Beste Berta,

Wij vervoeren al meer dan 25 jaar met vrachtautogroupage goederen van Rotterdam naar Athene. Zakelijke als prive-goederen. Onze agent in Athene verzorgd aflevering op alle locaties. Ook de eilanden. Verhuisgoederen zijn ons niet onbekend, dus wie weet kunnen wij U van dienst zijn.

Voor meer info verwijzen we graag naar onze website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via Facebook:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Wij staan graag tot uw dienst voor vragen of info!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Goederen vervoer van en naar Griekenland, Damiaatje 23 16.995 19 October 2022, 17:24
Laatste bericht: Cretenzer
  Vervoer,transport naar/van Kreta chris 12 5.640 06 September 2020, 16:50
Laatste bericht: chris
  Vervoer naar kos Miranda888 0 4.410 02 February 2017, 18:50
Laatste bericht: Miranda888
  Vervoer naar Lefkas of Ioannina Katouna 0 4.513 08 January 2017, 10:48
Laatste bericht: Katouna
  Vervoer naar Peloponnesos pimstrik 0 6.076 27 August 2015, 13:29
Laatste bericht: pimstrik
  vervoer naar en van Kreta chris 40 42.994 27 April 2015, 23:26
Laatste bericht: Patmos
  Vervoer van Nederland naar Kreta Michele 8 12.465 24 March 2012, 20:05
Laatste bericht: TreinopStad
  Goedkoop vervoer naar de eilanden? Georgeos 14 15.684 05 February 2012, 20:51
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)