Grieksegids nieuws
Telegraaf: wederom respectloos!
#41
@ Aleko: know your enemies, ik lees die pulp niet voor mijn plezier maar om te weten hoe een beeldvormende krant schrijft want laten we wel wezen: half Nederland leest en gelooft die rotzooi: Wat in de krant staat is immers waar. Maar goed, voor zolang het duurt. Leuk weer van je te horen trouwens. Blij dat het niet alleen over taverna 's en goedkope tickets gaat op dit forum. Welkom terug!
Quote
#42
(18 July 2015, 14:01)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@erwin.Als je wil graag het kaf van het koren scheiden.
Op FB van Bruno Tersago staat geen woord verkeerd en
is uiterst correct, objectief en informatief.Kijk maar eens:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Een journalist die zijn FB afschermt? Vreemd, heel vreemd.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#43
Ik heb niets met facebook en dat hou ik graag zo Tongue
Weet dat hij ook een blog heeft maar dat is uitgestorven, er schrijft bijna niemand meer behalve wat linkse diehards
Quote
#44
@Pa.Er is me dan ook nogal veel veranderd in het laatste jaar.
Sommige mensen passen zich aan nieuwe ontwikkelingen aan, sommige niet.
Overigens heeft de S.-partij geen propaganda, zeker niet in het Vlaams,nodig.
De Grieken, mag je aannemen, weten zelf toch wat het beste voor ze is.
Vandaag zouden ze uit overtuiging als volgt kiezen:

[Afbeelding: a2w6lw.jpg]

Of dacht je het beter te weten dan het Griekse volk zelf? En wil je dit aanvechten?
Quote
#45
Ik had nog een positieve reactie op dat bericht in de slechtste krant van Nederland geschreven en raad eens?
"De redactie heeft Uw reactie beoordeelt en besloten om het niet te plaatsen"
Het mag ook schijnbaar niet té positief worden :)
Quote
#46
(18 July 2015, 18:29)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik had nog een positieve reactie op dat bericht in de slechtste krant van Nederland geschreven en raad eens?
"De redactie heeft Uw reactie beoordeelt en besloten om het niet te plaatsen"
Het mag ook schijnbaar niet té positief worden  :)

Je kunt het ook op hun facebook plaatsen als dit bericht er staat. Ik heb het ook eens gehad en het toen op hun facebook gezet. Dat ging wel.
Quote
#47
(18 July 2015, 18:23)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Of dacht je het beter te weten dan het Griekse volk zelf? En wil je dit aanvechten?" 

Ja @Aleko. Ik denk zomaar dat een behoorlijk deel van onze landgenoten het beter denken te weten dan de Grieken, en deze uitslag daarom zouden betwisten......
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#48
@erwin.Verheug je niet al te veel:"It hurts only for a little while".
Als de kat van huis is...Als ik me even laat gaan("From my heart"
kan ik niet anders),is mij hier geen lang leven beschoren.
Ik mis jou en een paar anderen wel, maar heb ik persoonlijk contact mee.

Maak je toch niet zo druk om dat kleine k**-krantje dat met een
kelderende oplage van in 2014 niet meer dan 461.000 stukjes
papier, voor zijn leven moet vechten. Is door mij in de laatste
40 jaar al nooit een dag geconsumeerd. Lijkt hier een hot topic
geworden te zijn sedert Griekenland-bashing. Maar was een levenlang
op ieder onderwerp al een vod van een foute(ja,ook in WW2) krant.
Quote
#49
Ja, @Bart.Gekken zul je altijd overal houden.Die buitenstaanders 
hebben Griekenland in de laatste vijf jaar met onmenselijke
bezuinigingen mooi verder naar de bliksem geholpen.
Nou, wees maar blij dat die malloten geen stemrecht in
Griekenland hebben, dan waren we nog verder van huis.
Overigens moet ik het eerste woord met inhoudelijke
inbreng van jou nog lezen.Afkatten is toch te simpel voor hier.

@leon10.Helaas voor jou heeft de baas van "reilen en zeilen
in Griekenland" zijn bakens verzet in deze crisistijden waar
hij midden in zit. Dus niet leeggelopen zoals jij denkt te
weten, maar een bewuste keuze voor het snellere FB en
Twitter.Zijn keuze dus, heb jij niks over te zeggen.

Misschien ook eens wat nauwkeuriger in de overblijvende
Comments lezen. Daar roeren rechtsdenkend nederlands
schrijvenden best nog wel de trom.Ik waardeer ze door
hun eruditie en scherpe formuleringen, zaken waar ik me
hier nauwelijks in kan koesteren.
Quote
#50
(18 July 2015, 18:23)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Pa.Er is me dan ook nogal veel veranderd in het laatste jaar.
Sommige mensen passen zich aan nieuwe ontwikkelingen aan, sommige niet.
Overigens heeft de S.-partij geen propaganda, zeker niet in het Vlaams,nodig.
De Grieken, mag je aannemen, weten zelf toch wat het beste voor ze is.
Vandaag zouden ze uit overtuiging als volgt kiezen:

Of dacht je het beter te weten dan het Griekse volk zelf? En wil je dit aanvechten?

Huh ??? Waar gaat dit nu weer over?
Ik schreef dit:
Multiquote:Tot voor ongeveer een jaar geleden, inderdaad Aleko. Ik kwam er erg graag, het was er altijd erg informatief. De laatste tijd is het jammer genoeg veranderd in een extreem linkse Syriza-propaganda website en is er van enige objectiviteit zeker geen sprake meer. Ik heb dan ook voor de eer gepast en laat die facebookgroep inmiddels voor wat ie is.

Mocht jij je daar thuis voelen ga gerust je gang hoor Big Grin
Ik hou niet van eenzijdige berichtgeving, en al helemaal niet als dat ook nog eens van dat linkse geleuter is. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Quote
#51
Schelden doet geen zeer.En vragen stellen en doen alsof je
het niet begrijpen kan is natuurlijk de gemakkelijkste
ontwijkingsmanier als je het niet wil weten
Maar ik geef wel toe, dat een bepaalde graad van intelligentie
nodig is om mij bij te benen.Niet zo hijgen van het hardlopen @Bart!
Quote
#52
(18 July 2015, 19:49)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar ik geef wel toe, dat een bepaalde graad van intelligentie
nodig is om mij bij te benen.

Quote
#53
Ik heb ook eens een kritische reactie gegeven op een bericht in de Telegraaf (heel ander onderwerp) en die werd niet geplaatst. Je reinste censuur! Ik ben helemaal klaar met die krant!
Quote
#54
(18 July 2015, 19:30)Pa Rakalo schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik hou niet van eenzijdige berichtgeving, en al helemaal niet als dat ook nog eens van dat linkse geleuter is. Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.

Inderdaad, ieder z'n ding. Ik hou niet van al dat rechtse en neo-liberale geleuter. Gelukkig zijn er meningen die verschillen.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#55
IK schrijf columns voor een website van een Griekse Vereniging. Ik verzeker u, als Nederlander een waar mijnenveld. Om objectief te kunnen blijven lees ik 4 Nederlandse en 4 Griekse online kranten en Reuters. Met fluwelen handschoen en omzichtig manoeuvreren,  in columns en met pers probeer ik zo neutraal mogelijk over de crisis te schrijven. Kon er uiteindelijk niet meer omheen. Zo ook op Oriste. Een platform waar een ieder met " Grieks" bloed en hart op goede plaats terecht moet kunnen. Soms met ietswat we niet begrijpen, soms met iets wat huis, tuin en Griekse keuken is. Meningen, recepten, ideetjes... Ditjes Oriste, welkom, en ofschoon ik het niet altijd met je eens ben of je kan volgen, welkom terug Aleko!
Quote
#56
gisteren kwamen vrienden, en vroegen hoe is het in griekenland, met de winkels die leeg zijn ,kan je familie aan eten komen? ik dacht oeps!!! lege winkels nee hebben wij niet ,lege portemonnee wel.
hij zegt wacht maar en laat mij de artikel en de foto zien. ik dacht dat het was Telegraaf, maar het eerste wat ik zag was dat de planken links wel leeg waren op de pad van de supermarket,maar rechts waren vol. hij zei ja dat klopt.
dus goed kijken , als je toch de telegraaf of andere rotzooi wil lezen.
dat de winkels vol zijn zelfs op het uiteinde van griekenland op Kos bevestigde mijn buurman ook die net terug is.naast het feite dat wij exporteren op mijn werk nu nog vol op naar griekenland.
Quote
#57
@Erwin.Nogmaals hartelijk dank voor je verwelkoming terug.
Mijn rode veren kan ik gelukkig niet afschudden, zoals
Wim Kok deed.Wel zal ik proberen, meer in jouw stijl en dus
diplomatieker mijn opbouwend bedoelde inbreng te formuleren.
Nice meeting you again!
Quote
#58
@Tzimis Bazoukas Het zal je deugd doen, dat ik net bij de Makro bergen met Griekse watermeloenen zag. (Ook een gekocht)
Quote
#59
ik hoop dat het lekker is, ik heb begrepen dat hier en daar ook bij de turkse winkels zijn te koop. ik heb een paar dagen geleden een paar (gevallen van de vrachtauto), en ze waren heerlijk.
[Afbeelding: 1xzbdt.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Telegraaf zoekt weer...... greece67 35 20.797 16 June 2012, 12:00
Laatste bericht: papajani
  De Telegraaf greece67 18 10.496 18 May 2012, 22:22
Laatste bericht: Helma-William
  Anti-Griekenland campagne Telegraaf Ger 33 24.200 25 June 2011, 22:54
Laatste bericht: Patrick
  Wederom Griekse week bij Lidl Eleni 10 13.753 29 October 2010, 18:23
Laatste bericht: Gast
  Wederom brand op Samos Wick 51 46.651 21 August 2010, 17:37
Laatste bericht: els.rhijnsburger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)