Ook ik wil mij graag voorstellen
#1
Hallo Griekenlandliefhebbers!

Ik ben Margot, 47 jaar en kom al sinds 1988 in Griekenland. Vasteland en diverse eilanden bezocht (Corfu, Kreta, Kos, Mykonos, Delos, Paros, Santorini).
Volgende week maandag gaan wij voor de derde keer naar Kreta.
Ik heb pas sinds kort dit forum ontdekt en ben aangenaam verrast! Fijn om zoveel informatie te lezen en leuk om zoveel enthousiaste mensen te ontdekken die ondanks de crisis toch gewoon naar dit prachtige land afreizen!
Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!

groetjes
Margot
Quote
#2
Welkom Margot! Je gaat het vast leuk vinden om hier af en toe 'bij te lezen'. En op vrijwel al je vragen krijg je snel antwoord! 
Heerlijk, naar Kreta. Prachtig eiland dat nooit verveelt. Ga vooral ook kijken buiten de 'gebaande paden'. Eigenlijk is Kreta Griekenland in het klein, er is zoveel te zien!
En ja, de meesten van ons gaan gewoon hoor, ondanks alles! En we duimen voor een respectvolle en resultaatgerichte oplossing. En steunen tegelijkertijd land en mensen zoveel het kan. Ik neem bijvoorbeeld standaard een koffer extra (nog goede) kleding mee om weg te geven. Kleine moeite en een welkom extraatje voor veel mensen.

Fijne vakantie, veel plezier!
Quote
#3
welkom Margot,
waar ga je heen op kreta,ben net thuis van west kreta
het waren 4 mooie weken,na 26 keer ondekken we steeds mooie nieuwe dingen,en plekken,waar we nog nooit waren
foto,het scheren van schapen

[Afbeelding: f0ntec.jpg]
Quote
#4
We gaan eerst 9 dagen een stukje het binnenland in onder Chania. En dan nog een week aan de zuidkust bij Kapetaniana.
Dus we kunnen lekker veel ontdekken. We hebben een huurauto, dus we zijn vrij om te gaan en staan waar we willen.
We hebben Kreta twee keer eerder bezocht en toen het hele eiland rond geweest, van het uiterste puntje bij Vai tot aan de stranden van Elephonissi. Ook de Samariakloof gelopen, veel gewandeld in de bergen ten zuiden van Rethimnon (Amari-vallei, Preveli-klooster) en ook in het oosten veel bezocht (Agios Nikolaos, Lassithi-plateau, Spinalonga, Sitia). Deze vakantie willen we graag weer veel wandelen ('s morgens vroeg, vanwege de temperatuur), mooie kloven vooral en leuke onbekende dorpjes ontdekken!
Quote
#5
welkom hier Margot!
Quote
#6
Veel plezier op dit informatieve forum!
Net terug uit het westen van Kreta en het was weer puur genieten daar.
Volop wandelmogelijkheden, o.a. in de adembenemende omgeving van Paleochora en vergeet ook zeker niet de Agia Irini-kloof.

[Afbeelding: 25u2vwx.jpg]
Quote
#7
Achter Mirtos heb je de Sarakina kloof.
Deze hebben wij 9 jaar geleden gelopen.
Wij kwamen er van de hele dag 1 keer een groepje mensen tegen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ook even voorstellen yasgeor 5 4.711 07 December 2014, 17:29
Laatste bericht: yasgeor
  Ik wil me ook graag even voorstellen Lootje 9 5.697 01 August 2012, 07:15
Laatste bericht: Petra
  Ik stel me ook graag even voor... paulette1958 10 5.771 30 July 2012, 08:54
Laatste bericht: Petra

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)